י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חשש לחיי יהודים

בניין רב קומות בבעלות יהודים קרס חלקית; כוחות חילוץ מפנים נפגעים

כוחות הצלה רבים מחלצים דיירים רבים מבניין שקרס חלקית ליד מיאמי, מדיווחים ראשוניים עולה כי ישנם יהודים שהיו בבניין שקרס, אך עדיין לא ידוע מצבם

בניין רב קומות בבעלות יהודים קרס חלקית; כוחות חילוץ מפנים נפגעים
הבניין שקרס צילום: משטרת מיאמי

הרשויות בדרום פלורידה הודיעו על "קריסת בניין חלקית" עם נפגעים, כך נמסר מתחנת הכיבוי במיאמי-דייד. קריסת הבניין אירעה ברחוב 88 - שדרת קולינס. על פי דיווחים מקומיים, למעלה מ-80 יחידות חילוץ נמצאים במקום, כולל צוותי חילוץ טכניים, יחד עם סיוע מכבי האש העירוניים.

הבניין ממוקם בעיירה הקטנה על חוף הים Surfside, כ-10 ק"מ צפונית למיאמי ביץ'. כך על פי נתוני משטרת מיאמי ביץ', על פי דיווחים מקומיים, לא ידוע עדיין מה גרם לקריסה.

מאמצים גדולים של כוחות חיפוש והצלה מאסיביים מתנהלים בשעות אלו בבניין בן 12 קומות שקרס חלקית בסרפסייד ביום חמישי בסביבות השעה 2 לפנות בוקר שעון מקומי.

הבניין בן 12 הקומות נבנה בשנת 1981 ומונה יותר מ-130 יחידות דיור, גורמים רשמיים מסרו כי התושבים מועברים למרכז הקהילה סרפסייד, והרחובות באזור נסגרו.

זלמן כהן מארגון הצלה המקומי 'הצלה דרום פלורידה', אמר ל"בחדרי חרדים" כי "בסביבות השעה 2 לפנות בוקר קיבלנו מספר קריאות על קריסת בניין ברחוב 88 - שדרות קולינס, מספר רב של יחידות הצלה מדרום פלורידה הגיעו למקום לטיפול בנפגעים, הכבאים במקום עובדים על ההריסות בחיפוש אחר ניצולים וקורבנות. רבים מהדירות בבניין שייכות לתושבים יהודים ואנשים שהגיעו לנפוש במקום".

גורמים רשמיים טרם התייחסו למספר האנשים שנפגעו, אך ניתן היה לשמוע מאיש כוחות הצלה במקום שאומר שיש נפגעים רבים.

מיאמי קריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד