י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בדרך לעוד משבר?

הח"כ מימינה בא לתמוך במאחז; במרצ הגיעו להתנגד

לקראת פינוי המאחז החדש אביתר, חבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה', שהתלבט ארוכות אם לתמוך בממשלת השינוי, ביקר היום במאחז והביע בו תמיכה; ביישוב טוענים כי הוא העביר את לשכתו - הוא מכחיש | מנגד, ח"כים של מ'מרצ' הגיעו להביע תמיכה בפינוי

הח"כ מימינה בא לתמוך במאחז; במרצ הגיעו להתנגד
הבנייה באביתר צילום: Hillel Maeir/Flash90

ברקע המשבר בקואליציה סביב חוק האזרחות, היום (רביעי) חבר כנסת ניר אורבך מ'ימינה' הגיע לבקר במאחז אביתר, שאמור להתפנות, והביע התנגדות לפינויו.

חבר הכנסת אורבך, שהתבלט ארוכות האם לתמוך בממשלת השינוי והחליט בסופו של דבר לתמוך למרות הלחצים מצד המעגל הקרוב שלו, הגיע למאחז החדש בעקבות האפשרות שיפונה בקרוב.

"הגעתי לאביתר לפגוש את התושבים, ללמוד את הנושא ואת המקרה", אמר אורבך לאחר הסיור. "פגשתי אנשים טובים, חלוצים שבאים ליישב את ארץ ישראל באמונה גדולה".

"אני בודק איך אני יכול לסייע למקום ולתושבים. אני עתיד להיפגש עם הגורמים הרלוונטיים ולראות כיצד ניתן להתקדם ולעזור", הוסיף.

לפי כמה דיווחים, אורבך הודיע כי הוא מעביר את לשכתו מהכנסת, אל אביתר. לאחר זמן מה, האחרון הכחיש את העברת הלשכה והוא מבהיר כי הגיע רק לביקור, בכדי לפגוש את התושבים.

מנגד, חברי הכנסת גבי לסקי ומוסי רז מ'מרצ', גם הם הגיעו לאביתר, אך דווקא כדי לתמוך בהודעתו של שר החוץ ויו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, כי צריך לפנות את המאחז הגדול.

"באתי לכאן עם אנשי 'עומדים ביחד' הנהדרים ועם חברת הכנסת גבי לסקי", פתח רז בסרטון שצילם מאביתר. "כדי לתמוך בהודעתו של שר החוץ וראה"מ החליפי יאיר לפיד, שאמר שאנשי הצבא אומרים שאביתר הוא בלתי חוקי וצריך לפנות אותו".

אביתר ניר אורבך מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד