י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
טעות גיאוגרפית

מביך: האוהדים טסו לבוקרשט במקום לבודפשט

אוהדי נבחרת צפרת עשו מאמץ ורכשו כרטיסים כדי לצפות במשחק נבחרתם מול נבחרת הונגריה, רק שהם טעו ובמקום לטוס לבודפשט - הם טסו לבוקרשט שברומניה

מביך: האוהדים טסו לבוקרשט במקום לבודפשט
איצטדיון. אילוסטרציה צילום: unsplash

קבוצה של אוהדי נבחרת צרפת הגיעה בטעות לבוקרשט בירת רומניה בשבת האחרונה ובידם כרטיסים למשחק נבחרתם מול נבחרת הונגריה באליפות ה'יורו', רק כדי לגלות שהמשחק מתקיים, אבל במרחק של יותר מ-800 קילומטרים בבודפשט שבהונגריה.

ששת האוהדים, כולם עובדים יחד באותו מקום עבודה, אמרו לתקשורת הרומנית כי הם עקבו אחר קבוצת אוהדי כדורגל משדה התעופה למרכז העיר לפני המשחק, בתקווה למצוא דרך להגיע לאצטדיון. מתברר שהאוהדים היו בכלל אוקראינים.

"מעולם לא חשבנו שהם אוקראינים", אמר אחד האוהדים הצרפתים לתקשורת המקומית. "עכשיו אני מבין שלא יכולנו אפילו להבין את זה. גם אנחנו לא יודעים הונגרית ואנחנו לא יודעים אוקראינית או רוסית. הם זרים לנו באותה מידה, התבלבלנו בין בוקרשט לבודפסט".

האוהדים אמרו כי למרות הזמנת הכרטיסים בבת אחת דרך אותה חברה, שלושה מהכרטיסים שלהם היו לבוקרשט ואילו שלושה לבודפשט. עם זאת, כולם הגיעו יחד לבוקרשט, החברה שמכרה את הכרטיסים האשימה אותם בכך שלא ידעו את ההבדל.

במקום לנסוע 10 שעות לבודפשט, ששת האוהדים הצרפתים החליטו להישאר ברומניה כדי "לחנך את עצמנו לתרבות רומנית, זו הפעם הראשונה שאנחנו נוסעים לחלק הזה של אירופה. ולמען האמת, מבחינתנו עד היום לא היה שום הבדל בין בוקרשט לבודפשט, עלינו ללמוד עוד על אירופה" אמרו.

טעויות כאלה קורות, באופן דומה שני אוהדי ליברפול החמיצו משחק ליגת האלופות בשנת 2019 נגד גנק הבלגית, לאחר שנסעו לג'נט. אך הם אינם הראשונים שמבלבלים בין שתי הערים. בשנת 2012 קבוצה של כ-400 אוהדי אתלטיק בילבאו מספרד שכרו טיסה לבודפשט לגמר הליגה האירופית מול אתלטיקו מדריד, שהתקיים בפועל בבוקרשט.

בודפשט בוקרשט רומניה הונגריה כדורגל צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד