י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מהלך מבורך

AIG הכריזה על כניסה והשקעה במגזר החרדי

לאחר כשנה של בדיקה מעמיקה בעולם החרדי, נבחר משרד הפרסום 'גל אורן לרנר' להוביל את החברה בציבור החרדי • בנוסף לכך, החברה יוצאת במספר מהלכים חשובים עבור המגזר החרדי • כל הפרטים בכתבה

 AIG הכריזה על כניסה והשקעה במגזר החרדי
תחבורה בבני ברק צילום: Moshe Shai/FLASH90

AIG היא קבוצת הביטוח הבינלאומית המובילה בעולם, שבסיסה בארה"ב, והיא המותג המקצועי המוביל ונחשב בעולם בתחום הביטוח. AIG, פועלת כיום בכל העולם למעלה מ- 100 שנים, ובישראל למעלה מ- 20 שנה, בתחום ביטוחי הרכב, דירה, משכנתא, תאונות אישיות, נסיעות לחו"ל, חיים ובריאות, ופועלת בנוסף בענפי ביטוח מסחרי. בית מקצועי אחד לכל הביטוחים שמעניק ללקוח שקט נפשי ויציבות בידיעה שיש למי לפנות בכל עת.

שלא תצטרכו אבל כשאתם נמצאים בבעיה, הדבר הראשון שאתם רוצים שהיא תטופל במהירות שיא. בלי בירוקרטיה, בלי סחבת ובלי טרטורים של הלוך ושוב. משרד האוצר בדק ומצא שב- AIG משלמים תביעות הכי מהר, כבר 7 שנים ברציפות. אתם קוראים נכון, חברת הביטוח הישירה, ללא סוכנים, היא זו שמשלמת תביעות הכי מהר בישראל, בלי טריקים ובלי שטיקים. כחברה שחרתה על דגלה את המצוינות ללא פשרות, אחד הערכים המרכזיים עליהם מושתתת החברה היא טובת הלקוח וצרכיו לפני הכל. 

לאחר כשנה של בדיקה מעמיקה בעולם החרדי, נבחר משרד הפרסום 'גל אורן לרנר' להוביל את החברה בציבור החרדי.

כחלק מהמלך, חברת AIG יוצאת עם בשורה חשובה עבור המגזר החרדי - מהיום לא תצטרכו לשלם ביטוח רכב בימי שבתות וחגים, בהם לא נעשה שימוש במכונית. מהלך זה נעשה מתוך מחשבה על הצרכים של המגזר החרדי וההבנה כי יש להתאים את השירותים להרגלי החיים ושגרת יומו של הלקוח החרדי.

ממשרד הפרסום 'גל אורן לרנר' נמסר: כמשרד הפרסום המוביל במגזר החרדי אנו מתכבדים להכניס עוד מותג מנצח וחשוב לעולם החרדי, גילינו חברה מקצועית ואמינה שחרטה על דיגלה לשים את הלקוח בראש מעיינה ולספק את המוצרים הטובים ביותר במחירים ההוגנים ביותר תוך מתן שרות יעיל ומהיר.

לקבלת מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

גל אורן לרנר ביטוח AIG

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד