ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
לקראת משבר חדש?

בנט יחליט: בן-גביר מבקש לעלות להר הבית

לאחר שבפעם הקודמת, שוטרים חסמו אותו ולא אפשרו לו להיכנס, יו"ר 'עוצמה יהודית' פנה לקצין הכנסת בבקשה לעלות להר-הבית בי"ז בתמוז: "אבקש לעדכנך על עליה שלי להר הבית" | ההחלטה תבוא לפתחו של ראש הממשלה בנט

בנט יחליט: בן-גביר מבקש לעלות להר הבית
איתמר בן גביר/נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

קרוב לשבועיים לאחר השבעת ממשלת השינוי, הערב (חמישי) הודיע יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר כי הוא מעוניין לעלות להר הבית בצום הקרב.

בן-גביר פנה לקצין הכנסת יוסף גריף וביקש לתאם את כניסתו להר הבית בי"ז בתמוז, לאחר שבפעם הקודמת שביקש, שוטרים חסמו אותו שלא כחוק כאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלפי הנוהל צריך לאשר את החלטת המפכ"ל - לא אישר זאת.

כעת, על פי החוק, ההחלטה בידיו של ראש הממשלה נפתלי בנט, והוא יצטרך להחליט האם לאפשר ליו"ר 'עוצמה יהודית' לעלות להר-הבית, אישור שעלול לייצר אתגר לקואליציה.

"בפעם הקודמת שביקשתי לעדכנך והמשטרה השיבה בשלילה", כתב בן-גביר לקצין הכנסת, "הסתבר כי המשטרה הטעתה אותך ואותי וחסמה את כניסתי שלא כדין ושלא כחוק מאחר וראש הממשלה לא חתם ואישר את החלטת המפכ"ל".

עוד כתב בן גביר לגריף: "ככל שהמשטרה סבורה שאין לאפשר כניסתי למתחם – וכולי תקווה שאותה משטרה שמאפשרת כניסת אחמד טיבי ואוסמה סעדי למתחם לא תגביל אותי".

"אבקש שעמדתה תשלח אלי בצירוף עמדתו של ראש הממשלה שהרי ככל וראש הממשלה לא מאשר, הרי שאין למשטרה סמכות חוקית להגביל אותי גם לשיטתה שלה", הוסיף.

נציין כי עמדת האתר הינה כפי ההלכה שאוסרת את העלייה להר הבית.

נפתלי בנט איתמר בן גביר עלייה להר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד