י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עטוף וקשור למיטה

התיעוד שעורר סערה: שלוש גננות נעצרו בחשד להתעללות

שלוש גננות בהן שתי מנהלות העובדות במעון בעיר שדרות נעצרו לחקירה בחשד להתעללות קשה בפעוט. המקרה נחשף בעקבות תיעוד שהעלתה סבתו של אחד הפעוטות לרשת

התיעוד שעורר סערה: שלוש גננות נעצרו בחשד להתעללות
התיעוד מהמעון שעורר סערה צילום: מתוך הרשת

המשטרה עצרה הלילה (בין חמישי לשישי) שלוש גננות, ביניהן שתי מנהלות העובדות במעון בשדרות, בחשד להתעללות קשה בפעוט - זאת בעקבות פרסום ברשתות החברתיות.

ראשיתה של החקירה בפוסט שהעלתה סבתו של אחד הפעוטות, בו נראה ילד קשור למיטה במספר רב של חיתולים. הפוסט עורר סערה רבתית אך חלק מההורים הביעו תמיכה בצוות הגן. כותבת הפוסט זומנה להעיד בתחנת המשטרה ומיד לאחר מכן נעצרו הגננות.

מהמשטרה נמסר כי בהמשך לחקירת המשטרה שנפתחה אמש בתחנת שדרות, לאחר שחוקרי המשטרה איתרו את כותבת הפוסט (סבתו של הפעוט) שפורסם ברשת החברתית וזימנו אותה להגיש תלונה, לפיה כאשר הגיעה למעון באמצע היום לבקר את נכדה כבן השנה ו 8 חודשים, והבחינה בו כי הוא עטוף וקשור במיטה ללא יכולת לזוז.

"צוות החקירה איתר לאורך הלילה 3 גננות מצוות המעון, והן נעצרו לחקירה בחשד להתעללות בקטין חסר ישע", נמסר מהמשטרה. שתיים מהחשודות, בשנות 30-50, תושבות שדרות המנהלות את המעון, יובאו הבוקר (שישי) לדיון הארכת מעצרן בבית משפט השלום באשקלון.

שדרות התעללות בילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד