י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
איך הגיב ראה"מ?

איש תקשורת ימני: "הצבעתי בנט; לא מתכוון להתנצל"

שבועיים לאחר השבעת ממשלת השינוי, הבוקר איש התקשורת אברי גלעד חשף כי הוא הצביע לראש הממשלה החדש: "רציתי ייצוג לדעות הימניות־ממלכתיות שלי. אני מאוד מרוצה ממה שעשו בקול שלי" | בנט הגיב: "תודה אברי גלעד. מעריך"

איש תקשורת ימני: "הצבעתי בנט; לא מתכוון להתנצל"
בנט בקלפי צילום: Gili Yaari / Flash90

ברקע ההתקפות מצד רבים ממחנה הימין, היום (שישי) ראש הממשלה ויו"ר 'ימינה' נפתלי בנט זוכה לחיזוק מאיש התקשורת הימני, אברי גלעד.

גלעד חשף הבוקר בטורו ב'ישראל היום', כי הוא הצביע בבחירות האחרונות ל'ימינה'. בנוסף, כתב כי הוא מרוצה מהליכת המפלגה לממשלת השינוי, למרות הפרות הבחירות שכרוכות בכך.

"אני מבקש להתוודות. הצבעתי בנט", כתב גלעד. "לא חשבתי שהוא יהיה ראש ממשלה, רק רציתי ייצוג לדעות הימניות־ממלכתיות שלי בממשלה. הצבעה לביבי ולסריסיו היא לא אופציה מבחינתי כבר הרבה זמן, וסמוטריץ'־את־בן גביר רחוקים ממני".

לאחר מכן התייחס להליכת המפלגה לממשלת השינוי: "אני מאוד מרוצה מהאופן שהצבעתי, וממה שעשו בקול שלי. האמת היא שאני מרגיש כמו אחד שקנה ביטקוין בשקל ועשרים, ועכשיו הוא שווה 60 אלף דולר, ביום חלש".

"אין לי חלק בקהל מצביעי ימינה המרגישים מרומים, נבגדים, רמוסים. בעיניי, ממשלה שבראשה עומד איש ימני, דתי, ערכי, זאת הפתעה נהדרת, ואני לא מתכוון להתנצל על שום דבר", כתב.

"אני רואה את השיח סביב בנט ברשתות, והוא ממשיך להיות אלים ומרושע", כתב גלעד והמשיך, "אבל אני מקווה שיחלוף זמן, והממשלה תחזיק מעמד, ומעשיה יחבבו אותה על הציבור, וראש הממשלה ישלים בהצלחה שנתיים של כהונה".

עוד הוסיף: "בעיניי, מי שרוצה שהממשלה תתפרק עכשיו ונלך שוב לבחירות, רוצה ברעת המדינה לטובת איזו נאמנות עיוורת שכוחה תש, והוכרז עליה חזל"ש".

"אז אני יודע שאני שם נפשי בכפי, והיה עדיף לי להישאר עמום פוליטית, אבל אני מרגיש שגם הקול שלי, מצביע ימינה מבסוט, ראוי להישמע. ואיזה כיף זה להיות מיעוט קטן, אבל בראשות הממשלה", סיכם.

ראש הממשלה בנט, שתמיכתו בימין נחלשה באופן דרמטי לאחר הליכתו לממשלת השינוי, הודה לגלעד: "תודה, אברי גלעד. מעריך".

נפתלי בנט מפלגת ימינה אברי גלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד