י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לא מחרים שמאלנים"

ח"כ רוטמן: הסיבה שלא לחצתי את היד לאורבך

לאחר שאתמול סירב ללחוץ את ידו של חבר הכנסת ניר אורבך מ'ימינה, חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' התייחס לאירוע: "אין לי שום דבר במשותף עם מי שבחר לשת"פ עם אויבי ישראל" | בנוסף כתב בציניות: "היד יודעת מעצמה להתרחק"

ח"כ רוטמן: הסיבה שלא לחצתי את היד לאורבך
שמחה רוטמן/ניר אורבך צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אחרי שבחר שלא ללחוץ את ידו של חה"כ ניר אורבך מ'ימינה' בשל הליכתו לממשלת השינוי, היום (שישי) חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' התייחס למקרה השנוי במחלוקת.

"רק שיהיה ברור, מעולם לא החרמתי אדם בגלל פוליטיקה או בגלל שדעותיו שונות משלי", פתח בהסבר, בוקר לאחר אי לחיצת היד. "לא החרמתי וגם לא אחרים, בעזרת ה', ארגוני ופעילי חברה אזרחית מהשמאל הקיצוני ביותר".

הוא המשיך: "אבל אין לי שום דבר במשותף עם מי שבחר בדעה צלולה, לשתף פעולה עם אויבי עם ישראל, עם מי שהוא עצמו הגדיר כתומכי טרור, לתועלתו האישית".

"ולא היה לו די בכך, אלא שהוא וחבריו, כמנהג כל המומרים, החליטו לעבור מיד להטיף לדתם החדשה. אין מדובר באילוץ פוליטי מבחינתם. זה לא הרע במיעוטו לשיטתם", תקף.

"שיתופם של התומכים ברצח תינוקות בשלטון הוא לא פחות מ'שלב חדש בגאולה'", כתב רוטמן וטען לגבי דעתם של חברי 'ימינה': "היהדות, עזבו אתכם ממנה, היא בכלל הגורם לפילוג במדינת ישראל".

עוד תקף: "די כבר עם המילים המפלגות! אותן צריך לשמור לאוייב האמיתי: לחרדים, לחרד"לים ובכלל לכל מי שלא בא עם נפתלי בנט ואיילת שקד למסיבת הסיום של הערכים והאידיאולוגיה".

"זה לא שאני צריך לקבל החלטה מודעת לא ללחוץ לחברים החדשים של תומכי הטרור את היד. היד יודעת מעצמה להתרחק", סיכם בציניות.

כזכור, אתמול באירוע הוקרה שהתקיים למתנדבי ופצועי הפרעות בעיר לוד, הצטלבו דרכיהם של חבר הכנסת שמחה רוטמן וחבר הכנסת ניר אורבך שהגיעו לאירוע ברקע המתח בין שתי מפלגות.

כאשר אורבך הגיש את ידו לרוטמן בשביל ללחוץ את ידו, הח"כ מ'הציונות הדתית' סירב ללחוץ ושילב את ידיו בתגובה. כך דיווח העיתונאי עמיחי אתאלי מ'ידיעות אחרונות'.

שמחה רוטמן ניר אורבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד