ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"ממשלה מסוכנת"

סמוטריץ' מאשים: בנט ביקש להקפיא את ההריסות במגזר הערבי

ברקע המשבר סביב חוק האזרחות, יו"ר 'הציונות הדתית' טען כי ראש הממשלה ביקש מהיועץ המשפטי לממשלה להקפיא את הריסות הבניה במגזר הבדואי והערבי: "במסגרת התשלומים לרע"מ על תמיכתה בקואליציה" | לאחר מכן תקף: "הממשלה הזו היא ממשלה לא ציונית"

סמוטריץ' מאשים: בנט ביקש להקפיא את ההריסות במגזר הערבי
נפתלי בנט/בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בעוד לעבאס הוצע לכהן כסגן שר במשרד השיכון, היום (שישי) יו"ר 'הציונות הדתית' חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' טוען כי הוגשה ליועמ"ש בקשה להקפיא את הריסות המגזר הערבי והבדואי.

סמוטריץ' כתב כי ראש הממשלה בנט פנה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, וביקש ממנו להקפיא את ההריסות במגזר הערבי ובמגזר הבדואי. לטענת יו"ר 'הציונות הדתית', היועמ"ש בוחן זאת.

"‏מקורותיי מספרים שבמסגרת התשלומים לרע"מ על תמיכתה בקואליציה", צייץ סמוטריץ׳ והמשיך, "פנה השבוע בנט רשמית ליועמ"ש בבקשה להקפיא את ההריסות במגזר הערבי והבדואי והיועץ בוחן זאת".

"הייתי בטוח שהוא יבקש להקפיא את ההריסה גם באביתר. אז זהו שלא. הממשלה הזו היא ממשלה לא ציונית ומסוכנת", תקף יו"ר 'הציונות הדתית' בציוץ מחשבון הטוויטר שלו.

בתוך כך, השבוע דווח ב'חדשות 12' כי עבאס קיבל הצעה משר השיכון זאב אלקין, 'תקווה חדשה', לכהן תחתיו כסגן שר במשרדו. שני הצדדים מכחישים כי יש קשר למשבר חוק האזרחות, חוק שעדיין ברע"מ לא מודיעים כי תומכים בו.

סגן שר במשרד השיכון הוא תפקיד שעבאס ומפלגתו מאוד מעוניינים לקחת, כיוון שדרכו יוכלו להשפיע על בעיות הבניה הבדואיות בנגב. אך מצד שני הם חוששים לקחת, כי לקיחת התפקיד הוא גם לקיחת אחריות על מדיניות המשרד.

בצלאל סמוטריץ נפתלי בנט הקפאת בניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד