י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בזק: בקרוב גלישה ב200 מגה-ביט בשנייה • גלריה מהאקספו

כבר בקרוב תציע חברת בזק מהירויות גלישה של 100 מגה ביט בשניה • בעוד מספר חודשים תואץ המהירות ל-200 מגה-ביט, זאת בשיתוף חברות נוקיה-סימנס • מנכ"ל בזק: "בוחנים טכנולוגיות נוספות להאצת מהירות הגלישה"

מנהלי בזק היום באירוע ההשקה
מנהלי בזק היום באירוע ההשקה

בזק מכריזה היום (ב') כי תציע מהירויות חיבור של עד 200 מגה-ביט בשנייה (Mbps). זאת לעומת 30 מגה-ביט בשנייה שהיא מציעה היום.

בכנס 'בזק אקספו' שקיימה היום החברה, הודיעה בזק כי בקרוב תציע מהירויות שיגיעו עד ל-100 מגה לשניה, ובמהלך שנת 2011 היא תגדל ל-200 מ"ב, זאת תוך שימוש בטכנולוגיה שמספקת לה חברת נוקיה-סימנס, שרק הבוקר הכריזה על זמינות הטכנולוגיה בעולם. זאת במסגרת רשת NGN של החברה.

בפרויקט המיוחד יפתחו נוקיה-סימנס ובזק כרטיס תקשורת, שיחבר מספר כבלי תקשורת ויאפשר להגיע למהירויות גבוהות וכפולות מאלו האפשריות היום.

בתוכנית החדשה והמיידית תתחייב בזק למהירות גלישה של לפחות 60 מגה והחיבור יעלה כ 399 שקל. עם זאת, מדגישים בבזק שיש לשים לב לכך שמדובר במהירויות מקסימליות, אבל מהירות הגלישה בפועל תלויה בנתונים נוספים, כמו אזור מגורים וקירבה לארון התקשורת.

לתשלומים לשירות שמציעה בזק, יש להוסיף גם את עלויות ספקיות האינטרנט אשר מתעתדות גם הן לגבות את חלקן מהמשתמש במחירים הנעים בין 300 ל400 ₪.

מנכ"ל בזק, אבי גבאי, אמר בכנס כי החברה תמשיך להשתמש בכבלי הנחושת הטלפוניים למרות הטענות של גורמים מתחרים לגבי היכולות הנמוכות של הכבלים הללו אך "במקביל אנו בוחנים טכנולוגיות נוספות, כגון סיבים אופטיים".









































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד