י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"רמיסת כל כללי העבודה"

כינוס הוועדה בצום י"ז בתמוז: האופוזיציה לא תשתתף

מפלגות גוש הימין החליטו הערב (מוצאי שבת) שלא להשתתף בישיבת הוועדה המסדרת שתתכנס מחר, צום י"ז בתמוז. יריב לוין: "מאז הקמת הממשלה הקואליציה פועלת באופן דורסני וחסר תקדים, תוך רמיסת כל כללי העבודה בכנסת כפי שהיו נהוגים שנים רבות"

כינוס הוועדה בצום י"ז בתמוז: האופוזיציה לא תשתתף
הוועדה המסדרת צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת

מפלגות גוש הימין החליטו הערב (מוצאי שבת) שלא להשתתף בישיבת הוועדה המסדרת שתתכנס מחר, צום י"ז בתמוז.

ההודעה הרשמית הגיעה לאחר שיושבת ראש הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן הודיעה שעות קודם כניסת השבת על כוונתה לכנס את הוועדה המסדרת לדיון במספר נושאים ביום ראשון.

ח"כ יריב לוין, יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה: "מאז הקמת הממשלה הקואליציה פועלת באופן דורסני וחסר תקדים, תוך רמיסת כל כללי העבודה בכנסת כפי שהיו נהוגים שנים רבות".

כזכור, מתיעוד פנימי מקבוצת חברי הכנסת המכהנים כחברי הוועדה המסדרת שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נחשף הזעם על הממשלה, כשחבר הכנסת יעקב אשר אף הציע פתרון יצירתי.

את הזעם הראשוני הביע יושב ראש סיעת ש״ס חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי, שכתב "לא הגיוני שביום צום תתקיים ישיבה, באופן כל כל היסטרי, מהיום ליום ראשון! פשוט בושה".

יו"ר סיעת הרשימה המשותפת חבר הכנסת אחמד טיבי הודיע לחברים כי גם הוא מתנגד לכינוס הוועדה "נחרים את הישיבה", הוא הודיע, אליו הצטרף נציג הליכוד מיקי זוהר שהוסיף, "לא נשתתף, אין לכם גבולות, שברתם את כל המוסכמות״.

נציג יהדות התורה חבר הכנסת יעקב אשר שוחח עם יו"ר הקואליציה סילמן וביקש דחייה, בקבוצה הוא הציע פתרון יצירתי: "אני מציע ליו״ר הועדה הנכבדה לפנות לשותפך הרב הראשי של הקואליציה רבאי גלעד קריב שליט״א, שימצא היתר ליותר על הצום ביום יש בתמוז ברוח הפלורוליזם. בושה שהגענו לקואליציה כזו".

לוין עידית סילמן כנסת אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד