י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עדות על צעקות איסלאמיסטיות

תיעוד דרמטי: שלושה הרוגים בפיגוע בעיירה בגרמניה

שלושה הרוגים ושישה פצועים בפיגוע דקירה בעיירה הממוקמת בין מינכן לפרנקפורט. החשוד שנעצר זוהה כסומאלי בן 24. המניע עדיין לא ברור | צפו ברגעים הדרמטיים של הדוקר עם הסכין ביד

תיעוד דרמטי: שלושה הרוגים בפיגוע בעיירה בגרמניה
הדוקר עם הסכין ביד צילום: מתוך הסרטון

שלושה אנשים נהרגו ושישה נפצעו בפיגוע דקירה בעיירה וורצבורג בגרמניה ביום שישי, כך דיווחה סוכנות הידיעות 'רויטרס'.

על פי הדיווח, המשטרה עצרה את הדוקר החשוד בירייה ברגלו. מהמשטרה נמסר כי עצרו חשוד "לאחר מבצע גדול בו נסגרו חלקים ממרכז העיר".

"עצרנו חשוד", פרסמה משטרת בטוויטר. "אין אינדיקציות לחשוד שני, אין סכנה לאוכלוסייה", החשוד זוהה כסומאלי בן 24 המתגורר בוורצבורג. הוא נפצע מכדור ברגלו, אך פגיעותיו אינן מסכנות חיים.

המניע לאירוע נותר לא ברור. המשטרה סירבה למסור מידע נוסף וקראה למשתמשי הרשתות החברתיות להימנע מהשערות, כך דיווחה סוכנות הידיעות AP.

מהמשטרה נמסר כמה שעות לאחר הפיגוע כי הוא היה אלים ולא יציב נפשית ולאחרונה קיבל טיפול פסיכיאטרי. שר הפנים של מדינת בוואריה, יואכים הרמן, אמר לעיתונאים כי מבין אלה שנפצעו, חמישה במצב קשה, ו"לא בטוח אם הם ישרדו".

שר הפנים הוסיף, כי עד ראיה דיווח כי החשוד צעק "אללה אכבר" במהלך הפיגוע, אך המשטרה עדיין בודקת מניע, דובר המשטרה אמר כי בעוד שהתוקף היה בעל עבר פלילי, אף אחת מהעבירות הקודמות שלו לא קשורה לטרור.

גרמניה פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד