י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"דיאלוג עם כל יהודי"

המגיש החילוני הבכיר באירוע חסידי: "דמותו של הרבי מרתקת אותי"

כ-120 תושבי סביון התכנסו לערב 'חכמה ונשמה' לציון יום ההילולא של הרבי מליובאוויטש זצ"ל. הנוכחים צפו בסרטונים מרגשים בו הם נשמעו ראשי המדינה ומפקדי צה"ל מספרים על הקשר הסודי שלהם עם הרבי מליובאוויטש. הפרשן אטילה שומפלבי הנחה באירוע והביע את התרשמותו

המגיש החילוני הבכיר באירוע חסידי: "דמותו של הרבי מרתקת אותי"
הפרשן אטילה שומפלבי באירוע של חב"ד צילום: יחזקאל איטקין

כ-120 תושבי סביון התכנסו לערב 'חכמה ונשמה' לציון יום ההילולא של הרבי מליובאוויטש זצ"ל. הנוכחים צפו בסרטונים מרגשים בו הם נשמעו ראשי המדינה ומפקדי צה"ל מספרים על הקשר הסודי שלהם עם הרבי מליובאוויטש.

הרב שמואל ביסטריצקי, שליח חב"ד בסביון ורב הקהילה פתח את הערב בדברי ברכה ולאחר מכן אורח הערב אטילה שומפלבי פרשן בכיר ומגיש אולפן Ynet הנחה פאנל מיוחד בו השתתפו הרב זושא וולף - חוקר חסידי ונציג חברת JEM והרב שלמה ביסטריצקי, רב מדינת המבורג, גרמניה.

בחשבון הפייסבוק של בית חב״ד סביון הופיעה סקירה קצרה על האירוע: "באמצעות סרטוני מולטימדיה מרגשים צפו הנוכחים בראשי המדינה ומפקדי צה"ל מספרים על הקשר הסודי שלהם עם הרבי מליובאוויטש. תודה רבה לכל מי שסייע להצלחת האירוע".

שומפלבי באירוע של חב"ד/ קרדיט: יחזקאל איטקין

הפרשן הבכיר אטילה שומפלבי כתב בחשבון הטוויטר שלו "השבוע זכיתי להנחות בסביון אירוע 'חכמה ונשמה' לציון יום ההילולא של הרבי מליובאוויטש, שיזם הרב שמואל ביסטריצקי, שליח חב"ד בסביון. הרב זושא וולף צלל לתוך הקשר הסודי של הרבי עם צמרת המדינה, והרב שלמה ביסטריצקי, רב מדינת המבורג, דיבר על חיי היהודים באירופה בעת הזו. היה ערב מרתק. תודה".

‏שומפלבי הוסיף: "אינני אדם מאמין או דתי, אך דמותו המנהיגותית של הרבי מרתקת אותי כבר כמה שנים. ראייתו של הרבי את הצורך לנהל דיאלוג עם כל יהודי ואדם באשר הוא, מסקרנת מאוד לנוכח הסגירות והאטימות של חלק מן הממסד האורתודוכסי בהווה. למי שמתעניין, אני ממליץ בחום לקרוא קצת אודות האיש", דברי שומפלבי.

 

אטילה שומפלבי ליובאוויטש הילולה חב"ד סביון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד