כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
רשלנות?

סין: 18 ילדים נספו בשריפה בבית הספר

לפחות 18 ילדים מתו לאחר שריפה שפרצה ביום שישי בבית הספר במזרח סין | מזכיר המפלגה הקומוניסטית המחוזית המקומית פוטר לצד שלושה פקידים נוספים | נבדק חשד לרשלנות בטיחותית

סין: 18 ילדים נספו בשריפה בבית הספר
אילוסטרציה צילום: pixabay

טרגדיה נוראה בסין: תלמידים בגילאי שבע עד שש עשרה, נהרגו בשריפה שפרצה במקום הלימודים שלהם, בבית ספר לאמנויות לחימה סיניות במרכז מחוז חנאן במזרח סין, כך על פי סוכנות הידיעות הממשלתית 'שינחואה'.

סיבת השריפה נותרה בגדר תעלומה והרשויות בסין חוקרות את המקרה, שריפות הרות אסון הן דבר שבשגרה במדינה בה נוהלי בטיחות רופפים, ואכיפה קפדנית לא ממש בגדר הנורמה, כך דיווח ה'גארדיאן'.

השריפה התרחשה בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי, והרשויות חוקרות את סיבת השריפה. במקום היו 34 סטודנטים בפנימייה כשפרצה השריפה. לו יאנגשנג, יו"ר המפלגה הקומוניסטית המחוזית של חנאן, הפקיד הגבוה ביותר באזור, כינה את האסון "טרגדיה עמוקה".

מזכיר המפלגה הקומוניסטית המחוזית המקומית פוטר יחד עם שלושה פקידים נוספים, כך על פי התקשורת הממלכתית. שני אנשים נעצרו בנוסף למנהל בית הספר, כך דווח בתקשורת המקומית.

ארבעה פצועים הובהלו במצב קשה לבית חולים מקומי, שם אמר אחד הרופאים לתקשורת המקומית כי הם "עושים כל מה שהם יכולים כדי להציל אותם".

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, בית הספר לא עבר את תהליך הביקורת בנושא בטיחות אש שנדרש למוסדות הכשרה לאומנויות לחימה, מכיוון שהבניין היה במקור בית שנבנה באופן פרטי המיועד למטרות אחרות.

סין שריפת בית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד