י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

הפרובקציה החילונית: זוגות ישלחו לאוטבוסים נפרדים • פרסום ראשון

תנועת 'ישראל חופשית' ממשיכה במאבקה כנגד הציבור החרדי, ומגבשת רעיונות שנועדו לעורר פרובקציה • במודעות אותם מתכוננת לפרסם התנועה, מתבקשים זוגות חילוניים ליצור קשר עם התנועה, לצורך ארגון פרובקציה ועלייה לאוטובוסים נפרדים • הסיפור המלא

אוטובוסים נפרדים. צילום ארכיון: פלאש 90
אוטובוסים נפרדים. צילום ארכיון: פלאש 90

מאבק החילונים נגד קווי הפרדה מתנהל כבר חודשים ארוכים, אך הפעם הוא מגיע למחוזות בלתי מוכרים. לקראת הדיון המכריע בבג"ץ שם תובא ההחלטה הסופית בעניין קווי הפרדה יוצאים החילונים להיאבק בשטח, בתוך האוטובוסים.

תנועת 'ישראל חופשית' הידועה בשנאתה לחרדים ממאבקים שונים וקודמים, יצאה בקמפיין פרסומי באינטרנט ובחוצות בה היא מבקשת את עזרת הציבור החילוני במאבק נגד קווי ההפרדה. התנועה מצטרפת ל'מרכז לפלורליזם' המנהל את המאבק המדובר בחודשים האחרונים.

'ישראל חופשית' מבקשת מהציבור במיוחד מזוגות (בן ובת) ליצור איתם קשר ולתאם איתם את העלייה לאוטובוסים היוצאים מירושלים, המדובר בד"כ בקווים מופרדים וינסו לעורר את זעמם של הנוסעים החרדים.

תפקידם של המתנדבים יהיה למלאות את טופס דו"ח שיוגש אולי לשופטי בג"ץ לפני הדיון שיתקיים ב21.11.

בוועדת הרבנים לענייני תחבורה לא ממהרים להתרגש ואומרים בשיחה ל'בחדרי חרדים': "שמענו על הפעילות הזאת אבל המאבק שלנו שהוא על טהרת הקודש יימשך, לא משנה מי יעמוד בדרכינו ומה הם יעשו".

תנועת ישראל חופשית סירבה להגיב לידיעה ואמרו כי בתקופת הדיון הם ייצאו עם הודעה מסודרת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד