ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
החלטה רווחית

עלה לארץ בעקבות אנטישמיות וזכה במיליון וחצי ש"ח

תושב ממרכז הארץ זכה בלוטו ב-1.5 מיליון ₪ | האזרח סיפר: "עליתי לארץ לפני מספר שנים בעקבות אירועים אנטישמיים שהתקיימו במדינה שבה התגוררתי" כשנשאל מה בכוונתו לעשות עם הזכייה, השיב: "בחלקו אשתמש כדי שנוכל להמשיך ולבנות את עתידנו כאן בארץ ישראל"

עלה לארץ בעקבות אנטישמיות וזכה במיליון וחצי ש"ח
שטרות דולרים צילום: pixabay

ביום שלישי בשבוע שעבר זכה תושב מרכז הארץ בלוטו בסכום של 1.500.000 ₪, הזוכה, בשנות ה־50 לחייו, עלה לישראל יחד עם משפחתו לפני מספר שנים והוא מתגורר ביישוב קהילתי בחברה העוסקת בתחום הלוגיסטיקה.

הזוכה עובד כשכיר מספר: "לפני מספר שנים קבלתי החלטה לעלות לארץ כדי לטפל בהורי המבוגרים. בנוסף, גם מספר אירועים אנטישמיים שהתקיימו במדינה בה התגוררתי, תרמו רבות לקבלת ההחלטה.

הבנתי אז שעבור יהודי, המקום הבטוח ביותר לחיות בו הוא מדינת ישראל. עליתי לארץ ללא ידיעת השפה אבל עם הרבה אופטימיות. בחודשים הראשונים בארץ למדתי עברית באולפן וקיוויתי להשתלב בשוק העבודה בתחום בו עסקתי בחו"ל.

ואז באה הקורונה, וטרפה עבורי את כל הקלפים, והמקצוע שבו התמחיתי הפך במהרה לכמעט לא רלוונטי, בלית ברירה הייתי צריך 'להמציא את עצמי מחדש' ולשמחתי גיליתי חיבור לתחום חדש שלא הכרתי, שממנו אני מתפרנס היום".

הזוכה נוהג לשלוח טופס דאבל לוטו, המכיל מספרים קבועים, לכל הגרלה מאז שעלה לישראל. "המספרים שעלו בגורל, מלווים אותי מאז שעליתי לארץ והם כוללים תאריכי לידה של בני משפחתי ורק אותם אני שולח".

את דבר הזכייה גילה הזוכה. ביום שלישי, ערב ההגרלה, חזרתי הביתה בשעה מאוחרת ונזכרתי שמילאתי טופס לוטו ושהערב (שלישי) מתקיימת ההגרלה. ניגשתי לחדר וסרקתי את הטופס, תוך שניות ספורות הבנתי שאני מחזיק בידי את הטופס שזכה בסכום של מיליון וחצי ש"ח,

הופתעתי מאד, לרגע חשבתי שאולי מדובר בתקלה, אולי מישהו התבלבל. סרקנו את הטופס מספר פעמים עד שעיכלנו שאכן, אנחנו הזוכים. ההתרגשות היתה עצומה ולא ממש הצלחנו לישון באותו ערב".

כשנשאל הזוכה מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, השיב: "אני עדיין לא מעכל את הזכייה ולכן עדיין לא גיבשתי תכנית סדורה, אבל בדבר אחד אין לי ספק, בחלקו אשתמש כדי לסייע להורי המבוגרים ובשאר אנהג בחכמה ובאחריות רבה כדי שנוכל להמשיך ולבנות את עתידנו כאן בארץ ישראל".

זכיה בלוטו כסף אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד