י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתפללים לנס

משפחות יהודיות רבות נמצאות בין תקווה לייאוש; פורסמו שמות חלק מהנעדרים

סוכנות הידיעות AP פרסמה את שמותיהם של חלק מהנעדרים, ג'ודי שפיגל בת ה-66, נעדרת, התגוררה בקומה השישית. רחל בתה אמרה לצד אחיה, כי "אנחנו מנסים להחזיק אחד את השני ביחד, אני יודעת שאמא שלי לוחמת. אני יודע שהיא אוהבת אותנו. יודעת שהיא לא רוצה לוותר"

משפחות יהודיות רבות נמצאות בין תקווה לייאוש; פורסמו שמות חלק מהנעדרים
זירת קריסת הבניין במיאמי צילום: Miami Dade Fire Rescue

העולם ממתין לנס ולמציאת ניצולים, אך ככל שעובר הזמן המצב נהיה מייאש יותר. מחשש לקריסת החלק השני של הבניין, צוותי חילוץ והצלה עובדים בתנאים קשים דבר שמביא להאטה בקצב פינוי פסולת הבניין. כמו"כ פורסמו מספר שמות של יהודים נעדרים.

סוכנות הידיעות AP פרסמה שמות של חלק מהנעדרים, ג'ודי שפיגל בת ה-66, נעדרת התגוררה בקומה השישית. רחל בתה אמרה לצד אחיה, כי "אנחנו מנסים להחזיק אחד את השני ביחד, אני יודעת שאמא שלי לוחמת. אני יודע שהיא אוהבת אותנו. אני יודע שהיא לא רוצה לוותר, זה היום השלישי, אז זה קשה", אמרה שפיגל.

הבניין היה מאוכלס בתערובת בינלאומית של אזרחים זרים, מהגרים מדרום אמריקה ויהודים חרדים, ובני המשפחות מודאגים ברחבי העולם.

אילן נאייבריף היה חבר בקהילה היהודית באוניברסיטת שיקגו, הוא כיהן כנשיא ועד הסטודנטים של בית חב"ד בשנה האחרונה. הוא היה בפלורידה להשתתף בהלוויה של חבר שנפטר מקורונה כך סיפרו הוריו ל-CNN.

האחים בראד וגארי כהן שניהם רופאים, בראד כהן שנשוי לסורייה כהן נעדר, היא עמדה שעות מחוץ לבניין הדירות, והציגה תמונות של האחים בטלפון שלה לכל מי שעבר במקום.

ד"ר בראד כהן היה מנתח אורטופדי פופולרי שהתמחה ברפואת ספורט. אחיו ד"ר גארי כהן היה רופא במרכז הרפואי באלבמה. שניהם כאמור נעדרים.

זוג נוסף שנעדר, הם דוד ובוני אפשטיין, כך סיפר בן דודו של בוני, ג'ואי פלדמן. דייוויד היה משקיע נדל"ן מצליח, לבני הזוג בן המתגורר בניו יורק.

זוג נוסף, הם מרים כספי נוטקין בת 81, ובעלה, ארנולד נוטקין, בן-87, הם התחתנו לפני כ-20 שנה לאחר שאיבדו את בני זוגם, כך על פי חבר המשפחה שדיבר עם סוכנות הידיעות AP.

נעדר נוסף הוא הארי רוזנברג, אלמן שהתגורר לבדו בבניין, בתו מלכי ובעלה בני וייס, הגיעו מלייקווד ניו ג'רזי לבקרו והתארחו אצלו, שלושתם נעדרים.

פלורידה קריסה נס שמות הרוגים מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד