ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
יממה של מינויים

הממשלה מאשרת: 4 מנכ"לי משרדים - חובשי כיפה

לאחר שחטפו ביקורת קשה מצד רוב המגזר הדתי-לאומי, ראש הממשלה ושרי הממשלה מטעם 'ימינה' ו'תקווה חדשה' הביאו לאישור הממשלה 4 מנכ"לים למשרדיהם, כשכולם מהציונות הדתית | עוד אישרו: מזכיר ממשלה מטעמו של בנט

הממשלה מאשרת: 4 מנכ"לי משרדים - חובשי כיפה
בנט בלשכתו צילום: לע"מ

מנסים לקרב את הציבור הסרוג בחזרה? היום (ראשון) ראש הממשלה והשרים מטעם 'ימינה' ו'תקווה חדשה' הביאו לאישור הממשלה את מנכ"לי משרדיהם, כשכולם חובשי כיפה.

ראש הממשלה נפתלי בנט מינה את יאיר פינס לתפקיד מנהל הכללי של משרדו. פינס, בן 41, החל את דרכו באגף התקציבים שבמשרד האוצר, ולאחר מכן שימש כמשנה למנהל רשות מקרקעי ישראל וכעת הוא מסיים את תפקידו כמנכ"ל משרד הבינוי והשיכון.

שר המשפטים גדעון סער מינה את עורך הדין ערן דוידי למנהל הכללי במשרדו. דוידי הוא בעל תואר ראשון במשפטים ובממשל מהמרכז הבינתחומי, שניהם בהצטיינות יתרה, ובעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת קולומביה שבניו-יורק, ארה"ב.

שרת הפנים איילת שקד מינתה את יאיר הירש למנהל הכללי במשרדה. הירש, בן 45, בעל תואר ראשון במשפטים מורחב (LLB) ותואר שני במשפטים במסלול מסחרי (LLM), שניהם מאוניברסיטת בר אילן.

שר הדתות מתן כהנא מינה את שמעון (מוני) מעתוק למנהל הכללי במשרדו. מעתוק, בן 42, יש ניסיון רב בתכנון, הקמה וניהול פרויקטים ותהליכים מורכבים במגזר הציבורי.

עוד אישרה הממשלה את מינוי מזכיר הממשלה שלום שלמה מטעמו של בנט, ומנהל כללי למשרד האוצר רם בלינקוב מטעמו של ליברמן.

נפתלי בנט הציונות הדתית גדעון סער מנכ"לי המשרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד