י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אסון הקריסה במיאמי

הילד היהודי ניצל, האם חולצה ללא רוח חיים • צפו בדרמה

סטייסי פאנג יהודייה בת ה-54, היא ההרוגה הראשונה שזוהתה באסון הכבד במיאמי. בנה, יונה, היה הנער שבנס נשלף חי מההריסות על ידי כוחות חילוץ בשעות הראשונות של האסון

הילד היהודי ניצל, האם חולצה ללא רוח חיים • צפו בדרמה
הילד בזמן החילוץ צילום: מתוך הסרטון

יונה בן 15 חולץ על ידי הכבאים שעות אחדות לאחר האסון. חילוצו של הנער היה דרמה גדולה ששודרה לכל העולם, הנער היה לבוש בפיג'מה ולכוד מתחת למזרן שלו, אך הצליח לשחרר זרוע אחת ולנופף בידו, ואנשי החילוץ שהצליחו לשמוע את קריאות העזרה שלו, מיהרו לחלץ אותו.

חילוץ הילד מתוך ההריסות במיאמי. קרדיט: רשתות חברתיות

בני המשפחה מסרו בהצהרה מיוחדת לכלי התקשורת: "אין מילים לתאר את האסון הטראגי שלנו. בני משפחת פאנג והנדלר מבקשים להביע את הערכתנו העמוקה ביותר לכל העזרה והסיוע ומילות העידוד והנחמה שמשמשים לנו כמקור כוח נחוץ בתקופה הרסנית זו. כעת אנו מבקשים מכם לכבד את פרטיותנו כדי להתאבל ולנסות לעזור זה לזה לרפאות את השבר הכבד".

כלי התקשורת פרסמו כי הנער בן ה-15 שחולץ מהריסות בניין דירות שקרס ביום רביעי בלילה הוא יונה הנדלר.

יונה, יהודי בן 15, נשלף מהריסות על ידי המחלצים הראשונים יחד עם עזרתו של אדם שהלך עם כלבו ברחוב לטיול בדיוק כשנפל הבניין, ניקולס בלבואה.

הוא תיאר את הרגע בו הבחין ביונה, "הילד ישן כשהבניין נפל, הייתה שם מסגרת מיטה ומזרן שהיו מעל הילד, אז יכולתי רק להניח שזו המיטה שלו, אם לשפוט לפי גודל המזרן", אמר בלבואה לתקשורת המקומית.

הנער הוציא את ידו דרך ההריסות ואמר למחלצים: "בבקשה אל תעזבו אותי, אל תעזבו אותי, אל תעזבו אותי" המחלץ סיפר "אז אמרתי לו אנחנו ממש כאן, לא נעזוב אותך, אז ניסיתי לסמן לשוטרים וכבאים להגיע אליו", סיפר בלבואה.

הנער, תלמיד כיתה י' בתיכון במיאמי, נלקח לבית החולים כשהוא סובל מעצמות שבורות.

ערוץ החדשות NBC דיווח, כי סטייסי פאנג, בת 54, הובאה ביום חמישי לבית החולים אוונטורה, שם נפטרה.

תיעוד חילוץ אסון מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד