כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

איך מטפלים בקליקים בלסת?

קליקים בלסת הם תופעה מוכרת אשר מלווה את החיים של אנשים רבים. אולם כדאי לדעת שלא חייבים לסבול וכיום יש מגוון של טיפולים אשר מטפלים בבעיה וניתנים במרפאות המובילות בישראל. אז איך תיפרדו לשלום מהקליקים הטורדניים ותשדרגו את איכות החיים? כל הפתרונות בכתבה הבאה

איך מטפלים בקליקים בלסת?
בעיות לסתיות צילום: canva

סד לילה – לטיפול שמרני בקליקים

סד לילה נחשב לטיפול שמרני אשר ניתן במרפאות המובילות ומאפשר לכם לשמור על בריאות השיניים שלכם. איך הוא מתבצע? לאחר ההבחנה שבה נמצא שאתם סובלים מקליקים כרוניים, תזכו בסד אשר מותאם באופן אישי לפה שלכם ואשר ימנע קליקים לא רצוניים מתוך שינה. אין כאן כל כאב ואתם מניחים את הסד רק לפני שאתם עומדים לישון.

טיפול פולשני לטיפול יסודי בקליקים

עבור מקרים מורכבים יותר, כדאי לשקול טיפול פולשני אשר עשוי לפתור את הבעיה באופן עמוק ויסודי. ישנם מרכזים רפואיים שונים בארץ לטיפולי שיניים ולסת, בהם תמצאו מומחים בניתוחים קלאסיים מסוג זה, שיוכלו לבצע את ההליך הרפואי תוך כדי פגיעה מינימלית באורח החיים שלכם וחזרה מהירה לשגרה. חשוב לזכור שלא כל טיפול בקליקים בלסת ידרוש ניתוח – אולם כדאי להיות במקום שבו יש לכם את כל קשת האפשרויות.

פתרונות אנטי דלקתיים

במידה והקליקים נובעים מקיומה או החרפת דלקת באזור הפה והלסת, הרי שטיפול אנטי דלקתי יעשה את העבודה ויחזיר אתכם לשגרה. במקרה זה, הטיפול יכלול כדורים או זריקות אנטי דלקתיות, אולם מה שחשוב כאן היא ההבחנה המדויקת. רק רופאים מומחים יוכלו לוודא שבאמת המקור לבעיה היא דלקת באזור הפה והלסת ולכן אין לקחת אנטיביוטיקה ללא מרשם מרופא מומחה.

שינוי באורח החיים

לעיתים הקליקים מהווים רק סימפטום לבעיה מורכבת יותר. אם אתם חיים אשר סטרס הוא חלק אינטגרלי מהם ונמצאים במתח רב בשעות היום – זה רק טבעי שתסבלו מקליקים. לכן, חשוב לבחור בצוות רופאים אשר יגלה את הבעיה שממנה אתם סובלים ויעניק לכם סל של פתרונות אשר מותאמים למצב הייחודי שבו אתם נמצאים.

 איך תבחרו את המקום המושלם לטיפול איכותי?

לאחר שיש הבחנה ברורה ושנייה לפני שאתם מתחייבים לטיפול זה או אחר, חשוב לבחור את המרפאה הטובה ביותר לצרכים שלכם. כדאי להתייעץ עם חברים ומשפחה אשר סבלו מבעיה דומה ולא להתפשר על פחות מהטוב ביותר. אחרי הכל, הבריאות הדנטלית שלכם תשפיע על כל רובד בחיים שלכם.

שורה תחתונה: לא חייבים לסבול מקליקים בלסת ויש שורה של טיפולים איכותיים במרכזים הרפואיים המובילים בישראל.

לסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד