י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"כל כך פסיכי"

דיווח: דוברו של נתניהו עובר לנשיא המדינה הנכנס

בעקבות עזיבתו של נתניהו את תקפיד ראש הממשלה, הנשיא הנכנס בוז'י הרצוג שוקל למנות את נאור יחיא, שהיה דוברו של הראשון - לדובר בית הנשיא | אנשי התקשורת התקוטטו ברשת האם מינויו ראוי: "סוגרים פה חשבון פוליטיים עם נתניהו על הגב שלו"

דיווח: דוברו של נתניהו עובר לנשיא המדינה הנכנס
הרצוג בנאום הניצחון צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שבועיים בדיוק לאחר השבעת ממשלת השינוי, אתמול (שבת) דווח כי אחד האנשים הקרובים לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, עובר לעבוד תחת הנשיא הנכנס.

על פי הדיווח של העיתונאי ברק רביד, נאור יחיא, דוברו של נתניהו בשנים האחרונות, מועמד להיות דובר בית הנשיא של יצחק בוז'י הרצוג, הנשיא הנכנס שאמור להיכנס לתפקיד בקרוב.

הדיווח יצר מהומה ברשתות החברתיות, כשחלקים בשמאל זעמו כל כוונתו של הרצוג. ‏"עיתונאים שלא מבינים את עומק הקשר בין ביבי לבוז'י ובין נתן אשל למוטי סנדר עוד יבינו", צייץ פעיל השמאל אלדד יניב.

"מינוי כל כך פסיכי של יחיא לדובר בית הנשיא", המשיך לתקוף יניב, "של מי שהיה ציר מרכזי בחמ"ל הפצת הרעל של ביבי נגד חצי עם יחד עם שרוליק איינהורן. לוק. אוריך. עופר גולן ב-4 מערכות בחירות - הוא לא מינוי מקרי".

מנגד, כמה עיתונאים ניסו להגן על המינוי, בהם ירון אברהם שכתב בציוניות: "‏כן, נאור יחיא יסדר לביבי חנינה אצל הנשיא. בנוסף הוא ידאג לו לפסל ליד קצב, למנוי שנתי לטקס "שרים עצמאות" ולצימר על הדשא הנשיאותי".

"לא יותר הגיוני לחשוב שהוא פשוט איש מקצוע מעולה? עייפתם ועוד לא התחיל השבוע", הוסיף הכתב המדיני של 'חדשות 12'.

"‏‎1. הוא לא איש מקצוע מעולה", הגיב איש התקשורת בן כספית לאברהם וטען, "2. תעבור על הפיד שלו. דובר ראש ממשלה שמצייץ "נה נה נה נה נה" כתוכי אחרי הבוס שלו, אינו איש מקצוע מעולה. 3. למה לפמפם את "קונספירציית החנינה" בחינם?".

"4. הוא מסמל משהו, נאור. את תרבות הפייק, השקר, הספין וההסתה. להעביר אותו לבית הכי ממלכתי בישראל?", תקף.

"‏זה לא יאמן שסוגרים פה חשבונות פוליטיים עם נתניהו על הגב של דובר הליכוד, נאור יחיא. הכי מצחיק שרבים מהמטנפים לא החליפו איתו מילה בחייהם. מדובר באיש מקצוע מהשורה הראשונה, חרוץ, מסור, נגיש ובעיקר יודע את העבודה", כתבה עיתונאית 'ווינט' מורן אוזלאי.

בוז'י הרצוג בנימין נתניהו ברק רביד בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד