י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"בושי והיכלמי!"

"גרם לכם יותר להזיע": ח"כ סילמן הלמה בחרדים, שנעלבו

כמו בכל הדיונים האחרונים, גם היום מתקיים דיון סוער בוועדה המסדרת - כשיו"ר הוועדה עידית סילמן מ'ימינה' טענה שהח"כים החרדים מזיעים הרבה היום: "כנראה שהטיול בשומרון גרם לכם יותר מדי להזיע" | עימות בין בן-גביר לח"כ מרע"מ: "תסתום את הפה, יא זבלה"

"גרם לכם יותר להזיע": ח"כ סילמן הלמה בחרדים, שנעלבו
יעקב אשר צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

לאחר שחברי האופוזיציה הודיעו כי לא יתייצבו בוועדה וחזרו בהם, היום (ראשון) מתקיים דיון סוער בוועדה המסדרת, כשחברי גוש נתניהו וחברי הקואליציה מתעמתים.

במהלך הדיון, חברי הכנסת מהסיעות החרדיות החלו לתקוף את יו"ר הועדה עידית סילמן מ'ימינה', בעיקר בעקבות כך שחייבה את קיום הועדה למרות צום יז' בתמוז שהם צמים בה.

"אם היה פה יו"ר ועדה מוסלמי או חילוני לא היה דיון ביום צום, אתם גויים של שבת בממשלה הזו, תחזרו בתשובה", תקף חבר הכנסת יעקב אשר מ'יהדות התורה'. "אני מבקש ממך לעשות 'ריסטארט' לדרך בה את מנהלת את הוועדה".

בהמשך הדיון, סילמן תקפה את הח"כים החרדים לאחר שסיעת ש"ס סיירה במאחז אביתר שבשומרון: "אני לא מצליחה להבין מה זה כל הצעקות האלה. תדברו בכבוד! הרבה זמן לא ראיתי אתכם (חברי הכנסת החרדים - י.כ) מזיעים ככה. כנראה שהטיול בשומרון גרם לכם יותר מדי להזיע".

"מה זה החרדים מזיעים האלה? לא הבנתי?! מפיצי מחלות אני מכיר, עכשיו החרדים המזיעים האלה? בושי והיכלמי לך!", הגיב חה"כ אשר.

לפני כן, חברי הכנסת איתמר בן-גביר וחבר הכנסת וליד טאהא מרע"מ התעמתו: "יא זבלה! אתה עולה לאל-אקצא כל יום כדי להעביר את האש, אל תזכיר את השם שלי, יא זבלה!".

"תוציאי אותו", קרא יו"ר 'עוצמה יהודית' ליו"ר הועדה סילמן ופנה לחבר הכנסת טאהא, "צריך לפנות לך את הבית! מחבל".

איתמר בן גביר עידית סילמן יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד