י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נוכח העומסים הכבדים

סייל הקיץ של G&G ו-GB יוארך בימים נוספים

את סייל הקיץ האטרקטיבי של המותגים האמריקאים של ההלבשה החסידית בישראל פקדו אלפי לקוחות, ביניהם חתנים, מחותנים ושושביניהם שנהנו ומימשו את זכאותם להנחות ענק • נותרו ימים ספורים ליהנות מההזדמנות היחידה השנה להשיג במחירי סייל אטרקטיביים פריטי הלבשה של המותגים הנחשקים G&G ו-GB בהנחות ענק של 40% על מרבית הפריטים שבחנות

סייל הקיץ של G&G ו-GB יוארך בימים נוספים
מותג הלבשה חסידית צילום: יח"צ

לנוכח הביקושים הרבים שנוצרו בטרקלין ההלבשה החסידית הבינלאומית בימי המבצע, G&G ישראל החליט להיענות לבקשת הלקוחות ולהאריך את סייל הקיץ בחמשה ימים נוספים. במסגרת סייל הקיץ הנערך בטרקלין ההלבשה החסידית בירושלים, ניתן להשיג את מרבית פריטי ההלבשה של G&G ו-GB ב-40% הנחה.

את סייל הקיץ האטרקטיבי של המותגים האמריקאים של ההלבשה החסידית בישראל פקדו אלפי לקוחות, ביניהם חתנים, מחותנים ושושביניהם שנהנו ומימשו את זכאותם להנחות ענק, על מיטב פריטי הלבשה חסידית ממותגי העל האמריקנים GB ו-G&G.

על פי הנתונים שנאספו בקופות, מבין הלקוחות אלפים הגיעו מכל ריכוזי האוכלוסייה החסידית ברחבי הארץ אל ירושלים, מחצור, צפת וחיפה בצפון, דרך נתניה בשרון ועד לערד שבדרום הרחוק – מרחק נסיעה של שעות.

המבצע תקף על כלל מוצרי הקולב של דגמי קיץ 2021 של מותגי G&G ו-GB: החל מבעקיטשעס פרחוניים, דרך קפוטות חלקים ועד לחליפות - כולם כולל עם ביטנה מלאה ועם חצי ביטנה. כמו כן ההנחה תקפה גם על מבחר רחב של מכנסיים ווסטים שבתיים ודגמים לימות החול, בשלל דוגמאות ובמגוון סוגי בדים וסגנונות.

עדיין נותרו ימים ספורים ליהנות מההזדמנות היחידה השנה להשיג במחירי סייל אטרקטיביים פריטי הלבשה של המותגים הנחשקים G&G ו-GB בהנחות ענק של 40% על מרבית הפריטים שבחנות.

אז גם אינכם חתנים ולא מחותנים בשלב זה של החיים, עדיין נותרו ימים ספורים בהם אתם יכולים להרשות לעצמכם לנצל את המבצע הענק ולהתחדש בפריטי הלבשה מהודרים ההולמים אתכם, ולהרגיש כחתנים ביום חופתם. בהזדמנות זו תפגשו בשירות עם סטייל אמריקאי ומאיכות הלבשה של ליגה בינלאומית.

הפנינג ההנחות מתקיים בטרקלין ההלבשה החסידית G&G ברח' יחזקאל 24, ירושלים ויימשך עד ליום חמישי כ"א בתמוז (1 ביולי - כולל) תשפ"א. הטרקלין פתוח לרשותכם בימים א'-ה' בין השעות: 13:00-21:00 ובימי ו' בין השעות: 10:00-12:30.

חסידית הלבשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד