י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נשאר באו"ם

ארדן הודיע לבנט: מתפטר מתפקידי כשגריר בארה"ב

השגריר בוושינגטון ארדן מודיע היום לראש הממשלה בנט על כוונתו להתפטר מתפקידו כשגריר, עם זאת ארדן ימשיך לכהן כשגריר באו"ם עד סוף הקדנציה שלו

ארדן הודיע לבנט: מתפטר מתפקידי כשגריר בארה"ב
גלעד ארדן צילום: מארק נוימן, לע"מ

עם החלפת הממשלה, ולקראת מינוי שגריר אחר בארה"ב, השגריר הנוכחי גלעד ארדן מודיע היום (ראשון) לראש הממשלה נפתלי בנט על כוונתו לסיים את תפקידו. הוא יישאר כשגריר ישראל באו"ם עד לסיום הקדנציה.

השגריר ארדן שוחח עם ראש הממשלה בנט וביקש לסיים את תפקידו כשגריר ישראל בארצות הברית מיד עם מינוי שגריר חדש מטעם ראש הממשלה, ועדכן כי בכל מקרה לא ימשיך בתפקיד זה לאחר חודש נובמבר, כך נמסר מלשכת ארדן.

השגריר נכנס לתפקידו לפני פחות משנה, במסגרת ממשלת האחדות בין נתניהו לגנץ, אז סוכם כי במועד הרוטציה על ראשות הממשלה גם השגריר בארה"ב שידוע כתפקיד אמון של ראש הממשלה, יתחלף וארדן יסיים את תפקידו

השגריר גלעד ארדן אמר: "אני גאה על הזכות לייצג את מדינת ישראל בפני החשובה שבבנות בריתנו. מאז מינויי פעלתי כדי לבנות ולבסס את הקשר עם ממשל ביידן, לחזק את הברית בינינו ולשמר את התמיכה הדו מפלגתית בישראל.

"הקשרים החזקים שנבנו עם הממשל הוכיחו את עצמם במבצע 'שומר החומות', במהלכו גיבה הממשל האמריקאי את מדיניותה של ישראל, תוך כדי פעילות משותפת לבלימת יוזמות נגדנו במועצת הביטחון, וקבלת סיוע ביטחוני שיאפשר את חידוש מיירטי כיפת ברזל ושדרוגה".

"עם זאת", הדגיש השגריר ארדן, "נכון בעיניי שמי שייצג את הממשלה אל מול הממשל האמריקאי, ימונה על ידי הממשלה המכהנת ולכן הבעתי בפני ראש הממשלה את נכונותי לסיים את כהונתי מיד לאחר אישור שגריר מטעמו בממשלה. אמשיך להגן על ישראל באו"ם ולהילחם על צדקתנו בזירה הבינלאומית".

גלעד ארדן וושינגטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד