י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
האסון במיאמי

נכד לזוג שנעדר, קיבל שיחות טלפון מוזרות מתוך ההריסות

כשעדיין רבים קבורים תחת ההריסות והצוותים פועלים לאט מתוך אילוצים, מדווח בארה"ב על נכד שענה לשיחות טלפון שהגיעו מדירתם של סבו וסבתו שכעת הפכה להריסות. כשהשיב לשיחות לא נשמע קול מהצד השני

נכד לזוג שנעדר, קיבל שיחות טלפון מוזרות מתוך ההריסות
אסון הקריסה במיאמי צילום: כוחות הכיבוי של מיאמי

נכד של זוג שנעלמו בקריסת בניין הדירות במיאמי קיבל שיחות טלפון מוזרות מהטלפון הקווי בתוך דירתם השקועה. ג'ייק סמואלסון אמר כי קיבל לפחות 16 שיחות ממספרם של סביו הנעדרים, ארני נוטקין בן 87, ומרים נוטקין, בת 81.

בשיחה עם ערוץ הטלוויזיה WBLG אמר ג'ייק כי השיחה הראשונה הגיעה ביום חמישי בלילה, שעות לאחר האסון שהביא לחמישה הרוגים עד כה, ויותר מ-150 נעדרים בעקבות קריסת הבניין בן 12 הקומות.

המשפחה קיבלה ביום שישי 15 שיחות מסתוריות נוספות מהמספר. אבל ג'ייק אמר שהוא לא שמע דבר מלבד רחש סטטי בכל פעם שענה לשיחות. "אנו מנסים לדעת מה התרחש כאן, אנו מנסים לקבל תשובות," אמר. "כולנו ישבנו שם בסלון, כל משפחתי, היינו פשוט המומים, ענינו לשיחה ונשמע רק רעש סטטי".

סבו וסבתו גרים בדירה 302 במגדלי צ'אמפליין דרום, והטלפון הקווי שלהם בדרך כלל מונח ממש ליד מיטתם. המשפחה מחכה כעת לשמוע מחוקרי משטרה על השיחות שקיבל ג'ייק.

דר' הווארד ליברמן, מנתח טראומה של כוחות החרום במיאמי-דייד הסביר כי הניצולים הלכודים עשויים להיות פחות קולניים בקריאותיהם, "ככל שחולף הזמן הם עשויים להיות חולים או חולים יותר, ולא קולניים כמו ביום הראשון אבל, כמו שאמרתי, אנחנו נמשיך לחפש", אמר ל-CNN .

גורמים רשמיים מעיריית מיאמי מסרו, כי כ-150 בני אדם עדיין לא אותרו, אך לא ידוע האם הם היו בבניין בזמן הקריסה באישון ליל. ארגון 'חסד של אמת' הודיע כי לפחות 35 מהנעדרים עשויים להיות חרדים, אך לא ידוע בשלב זה אם הם שהו בבניין.

אנא התפללו עבור:
משה בן טובה
משה בן שושנה
אריאל לייב בן איטה
אילן בן קלמן
לייב בן שושנה
חיים בן שרה
מלכה בת שרה רחל
ישראל צבי יוסף בן טובה
איטה בת מרים
צבי דניאל בן יהודית
שרה בת אידה
ננסי בת סופיה
פרנקי בן ננסי
ג'יי בן ננסי
דבורה בת חיה
יהודה אריה בן פרידה רבקה
רות בת שרה
ניקול בת אנדראה
מיכאל בן הנס
גבריאלה בת שרה
לינדה בת קלרה
אילן בן רונית
דבורה בת קלרה
יעקב ראובן הכהן בן דבורה

מיאמי פלורידה הריסות שיחת טלפון קריסת מבנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד