י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נפל על אוזניים ערלות

על סף דמעות: הח"כ בפניה לחברי 'ימינה'. צפו

בדיון בוועדה המסדרת קרא חבר הכנסת אופיר סופר לחברי הכנסת של 'ימינה' להתפצל מהממשלה: "איבדתם את הכיוון!" | בנוסף סיפר על חייל שהכיר שנרצח - ואחד מחברי הכנסת מ'המשותפת' שביקר את המחבל: "תשימו לב לאיזה הידרדרות!"

על סף דמעות: הח"כ בפניה לחברי 'ימינה'. צפו
אופיר סופר צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

שבועיים לאחר השבעת ממשלת השינוי, אתמול (ראשון) פנה חבר הכנסת אופיר סופר מ'הציונות הדתית' בפניה נרגשת לחברי הכנסת של 'ימינה', וביקש כי יעזבו את קואליציית השינוי.

סופר נאם בוועדה המסדרת שדנה בפיצולו מ'הליכוד' ל'ציונות הדתית', לאחר ששוריין ברשימת 'הליכוד' לכנסת בבחירות האחרונות: "בדרך לכאן חשבתי עלייך (עידית סילמן -י.כ) ועל חברים נוספים למפלגה שיש לה פייק של שם, שנקרא 'ימינה', לאיזה תהום הידרדרתם".

הוא המשיך: "לאיזו מממשלה אנטי-ציונית, לא ממשלת שמאל - ממשלה אנטי-ציונית! אי אפשר לקרוא לזה בשום מילה אחרת! נפתלי בנט שהתחיל בתור מנכ"ל מועצת יש"ע, הלך לממשלה אנטי ציונית".

"איתמר בן-גביר דיבר פה על תומכי טרור, אז אני מי שמבקר מחבלים הוא תומך טרור! אין לזה שום פטנט אחר. לי יש חייל שקוראים לו נועם אפטר זכרונו לברכה, והוא נהרג בפיגוע בעתניאל!", אמר באופן נרגש.

"הוא נהרג בפיגוע בעתניאל, הוא היה מפקד כיתה אצלי בצנחנים", סיפר סופר שידוע כהלום קרב, "חבר הכנסת אוסאמה סעדי הולך לבקר את המחבל שתכנן את הפיגוע הזה! תשימו לב לאיזה הידרדרות הגעתם!".

חבר הכנסת ביקש: "אז תגידו לי הוא מ'המשותפת', הוא לא מרע"מ - אבל כן וליד טאהא זה אותו דבר! זו הצביעות שלכם! נפתלי בנט ראש ממשלת ימין? בושה וחרפה".

"ניר אני מתבייש". אמר לח"כ ניר אורבך מ'ימינה', "אתה יודע שאני מת עליך, ואני מעריך את כל הדילמות שיש לך, אבל איבדתם אל הכיוון! תתפצלו מהדבר ההזוי הזה!", קרא.

אופיר סופר מפלגת ימינה ניר אורבך עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד