י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אימה באישון ליל

זוג חרדי נחנק בתקיפה מזעזעת על ידי זוג אנטישמי

זוג חרדים שבאדיבות פתחו את דלת הכניסה לבניין בו הם מתגוררים לגבר אפרו אמריקני הותקפו על ידו ועל ידי אישה שחורה נוספת. המקרה הסתיים בנס 

זוג חרדי נחנק בתקיפה מזעזעת על ידי זוג אנטישמי
זוג חרדים. אילוסטרציה צילום: Sebi Berens/Flash90

תקיפה פתאומית ומזעזעת בשכונת קראון הייטס, הותירה זוג חסידי חב"ד רועדים מפחד ביום חמישי בלילה בבניין שבו הם מתגוררים על ידי זוג אפרו אמריקני.

הזוג הצעיר חזרו לדירתם ברחוב מונטגומרי 1004 פינת שד' אוטיקה שבשכונת קראון הייטס במחוז ברוקלין, ניו יורק, בשעות הלילה המאוחרות של יום חמישי, הם באדיבות החזיקו את דלת הכניסה לבניין, לצעיר אפרו אמריקני שנכנס גם הוא לבניין.

ללא שום מילה שהוחלפה בין החסיד לצעיר האפרו האמריקני, האחרון תפס לפתע את גרונו של החסיד וניסה לחנוק אותו בלובי הבניין. כך דיווח האתר 'קראון הייטס אינפו'.

בזמן שהקורבן נאבק בתוקף נכנסה לבניין אישה אפרו אמריקנית נוספת, שהתקרבה לאשתו של החסיד המותקף ואיימה לדקור אותה. האישה הצליחה לברוח למעלית, בעוד בעלה נמלט מציפורניו של התוקף במעלה המדרגות.

התוקפים רדפו אחריהם, הם רדפו אחרי הגבר במעלה המדרגות כשהוא נמלט דרך מדרגות נוספות שמביאות אותו ליציאה מהבניין, תוקפיו תפסו אותו שוב בחוץ, הצמידו אותו למכונית ואיימו לדקור אותו.

למרבה המזל, צרחות "הצילו" שצעק הפחידו את התוקפים שברחו. בני הזוג היו המומים ורועדים, ואסירי תודה על כך שההתקפה לא הסתיימה גרוע יותר. המשטרה הוזעקה למקום יחד עם ארגון השומרים של קראון הייטס. לעת עתה זוג התוקפים לא אותרו.

זוג חרדים תקיפה אנטישמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד