י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
במעמד רבנים ואישי ציבור

טקס חנוכת הבית וקביעת מזוזה נערך במרכז הרפואי המחודש של מכבי ברחוב הרב שך

במעמד חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול רבי שמעון בעדני שליט"א, ראש העיר ובכירי מכבי נקבעה המזוזה במרכז הרפואי המתחדש של מכבי ברחוב הרב שך בבני ברק • לאחר סיום השיפוץ מכבי שירותי בריאות פתחה מחדש את המרכז הרפואי המרווח והמשודרג

טקס חנוכת הבית וקביעת מזוזה נערך במרכז הרפואי המחודש של מכבי ברחוב הרב שך
מרכז רפואי חדש צילום: יח"צ

מכבי ממשיכה להוביל את שירותי הבריאות בסטנדרטים הגבוהים ביותר לטובת החברים, ולאחר תקופת שיפוצים המרכז הרפואי הרב שך שב לפעילות מלאה עם מיטב השירותים שניתנים בו. לאחר שנים רבות של פעילות והענקת שירותי בריאות מתקדמים לתושבי הסביבה, מכבי הובילה מהלך משמעותי של שדרוג נרחב לטובת החברים שמעתה יכולים ליהנות ממרכז חדיש, מפואר ומרווח המצויד במיטב האבזור המתקדם.

המרכז נפתח ונחנך מחדש במעמד קביעת מזוזה בהשתתפות חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול רבי שמעון בעדני שליט"א, ראש העיר בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, יו"ר מכבי פרופ' משה רוח, מנכ"ל מכבי מר רן סער, חבר הנהלת מכבי הרב שמחה שטיצברג, חבר מועצת עיריית בני ברק הרב יעקב זכריהו, ראש מחוז המרכז במכבי מר דניאל ברמן, מנהל מרחב בני ברק במכבי ר' ברוך שטרן, הרופאה המחוזית ד"ר אורלי גרינפלד, מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר, סגני מנהל המרחב ר' יוסי בינדר ור' יוסי ליפשיץ, סגנית מנהל המרחב גב' פייגי מרנשטיין, ומתאמת קשרי הקהילה גב' חנה אייזנבך

במרכז הרפואי ניתן לקבל מגוון רחב של שירותי בריאות בהתאמה לצרכים המקומיים – רפואת ילדים ומשפחה, רפואת נשים, רפואת עיניים, אורתופדיה, שירותי מעבדה ושירותים נוספים, המוענקים לחברי מכבי על ידי מיטב הרופאים המומחים והצוותים המקצועיים של מכבי. אחרי שיפוצים נרחבים והרחבה משמעותית של שטח המרכז, חברי מכבי יכולים ליהנות ממרכז רפואי חדיש שבתוכו יכולים לקבל את המענה היעיל ביותר על ידי הצוותים שאליהם יתווספו בעתיד רופאים נוספים.

המרכז הרפואי של מכבי ברחוב הרב שך בבני ברק וותיק ומעניק שירותי בריאות מתקדמים עבור אוכלוסייה רחבה, החל מרחוב רבי עקיבא בואכה סוקולוב, ועד שכונות בפרדס כץ וקריית הרצוג. בגלל חשיבותו האסטרטגית ומיקומו המרכזי המאפשר נגישות לאוכלוסייה רחבה, החליטו במכבי לצאת לשיפוצים נרחבים שיתאימו אותו לצרכים החדשים והעדכניים ביותר. כעת, עם השלמת העבודות במקום, המרכז נפתח מחדש וימשיך לספק את השירות המיטבי ביותר לתושבים.

המרכז הרפואי ברחוב הרב שך הוא חלק מפריסת מרפאות רחבה של מכבי, המאפשרת לתושבים מכל חלקי העיר לקבל את שירותי הבריאות הטובים ביותר הכי קרוב לבית. פריסת המרפאות הרחבה, לצד המרכז הרפואי הגדול ברחוב רבי עקיבא, מספקים יחד מעטפת בריאות נגישה ומותאמת.

חבר מועצת חכמי התורה, הגאון הגדול רבי שמעון בעדני שליט"א: זו זכות גדולה להיות שליחים ולהעלות ארוכה ומרפא לתושבי העיר, ואתם עושים את השליחות שלכם נאמנה".

ראש עיריית בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין: "יש לנו חיבור עמוק עם הצוות של מכבי, וכל פתיחה של מרכז רפואי כזה הוא שירות בעל חשיבות רבה לתושבים. ב"ה יש במכבי שליחים טובים, אנשי מקצוע, שמכירים את הצרכים שלנו ויודעים לתת את המענה הנכון והמותאם בתחומי הבריאות".

יו"ר מכבי, פרופ' משה רוח: "אנו מברכים על הפתיחה המחודשת של המרכז הרפואי בעיר. מדובר בבשורה משמעותית לתושבי העיר במקום, ומכבי פועלת הלאה כדי לאפשר נגישות מרבית לשירותי הבריאות".

מנכ"ל מכבי, מר רן סער: "פתיחת המרכז המחודש היא חלק מתפיסת השירות של מכבי, הרואה לעצמה את הזכות והחובה להנגיש את שירותי הבריאות לטובת התושבים".

חבר הנהלת מכבי, הרב שמחה שטיצברג: "הנהלת מכבי והעובדים דואגים איך לעשות טוב יותר לחברים בחוכמה, בתבונה, בדעת ובהשכל. אני רוצה להודות למנכ"ל רן סער שהנחיל את הדברים החשובים האלו לכלל עובדי מכבי. זה סוד ההצלחה וסייעתא דשמיא של מכבי".

ראש מחוז המרכז, מר דניאל ברמן: "אנו שמחים להמשיך לפתח ולשדרג את השירותים שלנו בעיר בני ברק לטובת התושבים. כארגון בריאות מוביל שלמעלה ממחצית מתושבי בני ברק חברים בו, מכבי רואה מחויבות להמשיך להוביל את הסטנדרטים הגבוהים ביותר לרווחת החברים".

מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "לחברי מכבי מגיע לקבל את שירותי הבריאות הטובים והאיכותיים ביותר, ועכשיו הם מקבלים את מה שמגיע להם עם המרכז שהורחב והותאם במיוחד לצרכים המקומיים. זה מרכז רפואי מתקדם וחדשני המציע את המעטפת הבריאותית המקצועית והיעילה ביותר, שמעתה גם יאפשר לתושבים חברי מכבי ליהנות משהות נוחה במרכז רפואי מאיר עיניים ששופץ בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר".     

מרכז רפואי מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד