ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

סגן מנהל מרחב ב"ב במכבי ר' יוסף בינדר קיבל תעודת הוקרה מהמרא דאתרא הגרש"צ רוזנבלט

תעודת ההוקרה הוענקה להנהלת המרחב על פעילותה הענפה לאורך תקופת הקורונה, שאפשרה חזרה מהירה לשגרה והעניקה את שירותי הבריאות המיטביים לתושבי העיר בני ברק. מנהל מרחב בני ברק, ר' ברוך שטרן: "זו זכות והתרגשות גדולה לקבל את הוקרתו והערכתו של המרא דאתרא שליט"א"

סגן מנהל מרחב ב"ב במכבי ר' יוסף בינדר קיבל תעודת הוקרה מהמרא דאתרא הגרש"צ רוזנבלט
הענקת תעודת הוקרה צילום: יח"צ

באירוע רב רושם שהתקיים לקהילתו של המרא דאתרא בבני ברק הגרש"צ רוזנבלט שליט"א בהשתתפות גדולי ומאורי הדור שליט"א, לקראת חנוכת בית הכנסת המרכזי של הקהילה, ראו לנכון רבני הקהילה ובראשם המרא דאתרא וראש ישיבת סלבודקה הגר"ד לנדא שליט"א, להעניק תעודת הוקרה והערכה שכותרתה "כתר הוד מלוכה" להנהלת מכבי מרחב בני ברק.

את התעודה קיבל מהמרא דאתרא ומהמשנה לראש עיריית בני ברק הרב מנחם שפירא סגן מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' יוסף בינדר, שהודה לרבנים על עמידתם האיתנה לימין מכבי בכל עת. התעודה ניתנה כאמור להנהלת המרחב על פעלה הכביר לאורך שנת הקורונה למען תושבי העיר וציבור לומדי התורה.

כזכור, הנהלת מרחב בני ברק פעלה לאורך כל תקופת הקורונה הממושכת על מנת להבטיח את השירותים הרפואיים השוטפים, לצד שירותים מותאמים לטיפול בנגיף הקורונה. מנהל מרחב בני ברק ר' ברוך שטרן, יחד עם סגניו ר' יוסי בינדר, ר' יוסי ליפשיץ וגב' פייגי מרנשטיין, פעלו בחודשים הללו כדי לספק את שירותי הבריאות האיכותיים ביותר לחברי מכבי תושבי העיר, המהווים כמחצית מתושבי העיר. במהלך השנה הוקמו מערכי בדיקות מתקדמים, מתחמי חיסונים שפעלו ביעילות והביאו ב"ה למיגור הנגיף בקרב האוכלוסייה. על פעילותם זו, לצד הפעילות של מכבי לאורך כל השנה, הוענקה למרחב תעודת ההוקרה.

מנהל מרחב בני ברק, ר' ברוך שטרן: זו זכות והתרגשות גדולה לקבל את הוקרתו והערכתו של המרא דאתרא שליט"א, יחד עם כל הרבנים החשובים. עבורנו זו עדות למחויבות והאחריות המוטלת על כתפינו בזמנים של שגרה וגם בזמנים שחורגים ממנה, אך גם הוכחה להצלחה הגדולה של מכבי להעניק לחבריה את שירותי הבריאות המיטביים ביותר בכל עת".  

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד