ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
עודה: "מה להביא?"

נתניהו מזמין את האופוזיציה לערב גיבוש במלון

מעל לשבועיים לאחר שהושבעה ממשלת השינוי, יו"ר האופוזיציה נתניהו הזמין את חברי הכנסת מהאופוזיציה לערב גיבוש בתל-אביב | המטרה היא לאחד וללכד את כל הגורמים, כדי להציג חזית אחידה מול הקואליציה

נתניהו מזמין את האופוזיציה לערב גיבוש במלון
נתניהו ובכירי הליכוד במזנון הכנסת צילום: מתוך הטוויטר של אבי גרינצייג

על רקע העימותים בוועדות ובמליאה מול הקואליציה, היום (שני) באופוזיציה הימנית מתכננים ערב גיבוש אחרי מעל לשבועיים שהושבעה ממשלת השינוי.

ערב הגיבוש יתקיים במלון הילטון. שנמצא בתל-אביב, ביום חמישי הקרוב. יו"ר האופוזיציה שלח מטעמו הזמנה לכל חברי הכנסת בגושו, ובני זוגם הוזמנו לערב.

"ראש הממשלה", נכתב בהודעה שנשלחה לח"כים, כששולחי ההודעה "טעו" בתוארו של נתניהו. הם כתבו כי הוא "מזמין את כל חברי הכנסת של האופוזיציה לערב גיבוש. יום חמישי השבוע 1/7 בשעה 18:30. הילטון תל אביב".

ככל הנראה מטרת ערב הגיבוש היא ליכוד האופוזיציה יחד אל מול הקואליציה, כשגם הכוונה היא למנוע פיצול בתוכם, לאחר שבקואליציה מתכוונים לעלות להצבעה את החוק שמתיר ל-4 חברי כנסת להתפצל, ולא לשלישי כפי שעד היום היה.

לאחר שההזמנה שנשלחה רק לחברי גוש נתניהו - הודלפה, יו"ר 'הרשימה המשותפת' הגיב בציוניות: "‏מגיע. מה להביא?", ומירי רגב הגיבה לו בצחוק: ‏"תעודת נאמנות למדינת ישראל בתוקף".

בנימין נתניהו אופוזיציה הילטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד