כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

טיפים מנירלט לחידוש פרגולות, תריסים ודקים

החורף, שפינה את מקומו לקיץ החם שהגיע עתה, הותיר את חותמו על אביזרי העץ שבחוץ – וזהו בדיוק הזמן לרענן פרגולות, תריסים ודקים בחצר ובמרפסת. עץ, מטבעו, חשוף לפגעי מזג האוויר – שמש, גשם, לחות או יובש שגורמים לו לדהות, להתבקע ולפתח עובש ופטריות. נירלט דוגלת בשמירה על סביבה ירוקה ובפיתוח מוצרים על בסיס מים, צבעים ידידותיים למשתמש, ללא ריח לוואי וכל אחד יכול לצבוע איתם ללא חשש

טיפים מנירלט לחידוש פרגולות, תריסים ודקים
חידוש פרגולה צילום: יח"צ

בשל נזקי האקלים הישראלי, קרני השמש ושחיקת העץ היומיומית, חשוב מאוד לחדש פרגולות, תריסים ודקים כדי להעניק להם מראה רענן ובד בבד לטפל ולשמר אותם לטווח הארוך. אז איך עושים זאת:

  1. יש לשייף עד להורדת הצבע ולקבלת משטח חלק מסיבים, ולאחר מכן לנקות את האבק והלכלוך.
  2. לצורך הסרת שמנים ולכלוך קשים יש להשתמש ב"קלין דק" של נירלט. את הקלין דק יש למרוח במברשת או סמרטוט על העץ, להמתין כ-10 דקות, ולאחר מכן לשפשף עם מטאטא בעלי סיבי פלסטיק קצרים וקשים.
  3. על מנת לשמור על הדק מפני עובש וריקבון, מזיקים ופגעי מזג אוויר – מומלץ ליישם שכבה אחת של "סופר מגן לעץ" בעזרת מברשת או רולר.
  4. להשלמת המראה ולהגנה מקסימלית שתשמור על העבודה הקשה שעשיתם, יש לצבוע את הדק ב"שמן מגן לדק" בגוון שקוף או באחד מ-12 גוונים נבחרים. השמן חודר לעץ, מקנה לו מראה עשיר ועמוק ומגן עליו מקרינת שמש חזקה, חדירת מים, מזיקים ועוד.

 

נירלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד