כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מלא באנרגיות טובות

חדש משטראוס: אנרג'י פריכיות שוקולד וחטיפי דגנים למהדרין

בשורה משמעותית: מותג אנרג'י, מקבוצת שטראוס, עונה בדיוק על הצורך הזה ומציעה לכם להתמלא באנרגיות טובות ממבחר חטיפי הדגנים ופריכיות השוקולד בכשרות מהודרת. ממש אַמְחַיֶה!

חדש משטראוס: אנרג'י פריכיות שוקולד וחטיפי דגנים למהדרין
חטיפי אנרגיה צילום: יח"צ

סדר היום העמוס שלנו גורם לנו לעיתים להרגיש חוסר באנרגיה וצורך באוכל זמין טעים ובריא. מהיום יש לכם בשורה משמעותית: מותג אנרג'י, מקבוצת שטראוס, עונה בדיוק על הצורך הזה ומציעה לכם להתמלא באנרגיות טובות ממבחר חטיפי הדגנים ופריכיות השוקולד בכשרות מהודרת. ממש אַמְחַיֶה!

משפחת חטיפי הדגנים שלנו למהדרין כוללת: חטיף דגנים עם שברי אגוזים ושכבת שוקולד חלב מעולה, חטיף דגנים עם שברי אגוזים ושכבת שוקולד מריר מעולה, חטיף דגנים מצופה שוקולד חלב מעולה, חטיף דגנים בטעם טעמי מצופה שוקולד חלב עם שברי עוגיות בטעם קרמל, חטיף דגנים עם שוקולד חלב מעולה וקרם פסק זמן, חטיף דגנים עם חמוציות מצופה שוקולד מריר מעולה , חטיף דגנים עם שברי אגוזים בטעם קרמל, חטיף דגנים עם שברי אגוזים, שקית מיני חטיפי דגנים עם קרם פסק זמן, שקית מיני חטיפי דגנים מצופה חלב, חטיף דגנים ללא תוספת סוכר מצופה בטעם שוקולד חלב, חטיף דגנים ללא תוספת סוכר בטעם קוקוס ושכבה בטעם שוקולד חלב, חטיף דגנים ללא תוספת סוכר עם שכבה בטעם שוקולד חלב. המוצרים נמכרים במארזים הכוללים שישה חטיפים.

משפחת פריכיות השוקולד שלנו למהדרין כוללת: פריכיות אורז מלא מצופות בשוקולד חלב מעולה, פריכיות אורז מלא עם שוקולד לבן מעולה, פריכיות אורז מלא עם שוקולד חלב מעולה ופריכיות 5 דגנים עם שוקולד מריר מעולה.

כשר חלבי בכשרות בד"ץ הרב וסטהים. שימו לב לחותמת הכשרות בחזית המוצר!

חטיפי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד