י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תיעוד דרמטי מלונדון

פיצוץ עז מתחת לתחנת הרכבת בדרום לונדון; הנסיבות נבדקות

פיצוץ עז שסיבותיו טרם ידועות גרם לשריפת ענק סמוך לתחנת הרכבת 'אלפנט אנד קסטל' בדרום לונדון. עדי ראיה מבוהלים פרסמו את התמונות המזעזעות ברשתות החברתיות | צפו בתיעוד

פיצוץ עז מתחת לתחנת הרכבת בדרום לונדון; הנסיבות נבדקות
להבות האש בדרום לונדון צילום: צילום מסך

פיצוץ אדיר הרעיד היום את דרום לונדון ושריפת ענק פרצה. בתיעודים ברשתות החברתיות ניתן לראות עשן שחור מתנוסס לאורך קילומטרים מהתחנה לאחר שכדור אש גדול התפרץ ליד תחנת הרכבת 'אלפנט אנד קסטל'.

עדי ראיה מבוהלים פרסמו את התמונות המזעזעות ברשתות החברתיות והסבירו כי הם "נבלעו" בעשן שחור. ניתן היה לראות עשן שחור הממלא את האוויר מעל מרכז לונדון בסביבות השעה 13:45 אחר הצהריים שעון מקומי.

נוסעים פונו במהירות מהתחנה על ידי המשטרה לאחר שפרצה השריפה. ישנם דיווחים לא מאומתים כי השריפה פרצה במוסך לתיקוני רכב באחת החנויות שמתחת לתחנה, וכי מספר רכבים עלו באש דבר שגרם לפיצוץ.

בתמונות דרמטיות נראה שוטר עושה מעשה הירואי ומחלץ שני ילדים מהאש שפרצה בתחנה. סרטון אחר מראה את הרגע בו כדור אש ענק התפוצץ בצד התחנה.

עדי ראיה מזועזעים תיארו את הסצנה כ"פיצוץ וכדור אש ענק". עד ראיה כתב בטוויטר, "אני נבלע עכשיו בעשן שחור ולכן לא יכול לראות יותר. הכל מכוסה בעשן שחור וסמיך". הוא ציין כי "אמבולנסים וצוות כיבוי אש נמצאים במקום".

שרה סקרפה, שגרה בבניין דירות סמוך אמרה לאתר The Sun כי עשן ורעש הפיצוץ הגיעו לחלונה.

כוחות הכיבוי בלונדון מסרו כי 10 כבאיות וכ-70 כבאים נאבקים בזירת האש, אנשים התבקשו להימנע מלהגיע לאזור ולתושבים נאמר לסגור על דלתותיהם וחלונותיהם.

לונדון תחנת רכבת פיצוץ שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד