ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"זכיתי למאמר ביתד"

שר הדתות: "הפכתי להיות אויב היהדות" • צפו

לאחר שבועות בהם התקוטט עם חברי הכנסת החרדים, שר הדתות מתן כהנא מ'ימינה' אמר היום כי הוא מותקף בצורה קשה: "אפילו זכיתי למאמר מערכת של 'יתד נאמן'" | בנוסף המשיך לתקוף את הח"כים החרדים: "מזהה מצידכם שנאה יוקדת"

שר הדתות: "הפכתי להיות אויב היהדות" • צפו
מתן כהנא במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ברקע המשבר סביב חוק האזרחות, היום (שני) שר הדתות מתן כהנא מ'ימינה' התייחס לעימותים שלו עם חברי הכנסת החרדיים, ואמר כי הוא הפך להיות "אויב היהדות" כהגדרתו.

"בשבועיים האחרונים אני מטרה למתקפות ארסיות בנושאי דת ומדינה", אמר במליאת הכנסת. "הפכתי להיות האויב של היהדות. אפילו זכיתי למאמר מערכת של 'יתד נאמן'. אם זכיתי לזה, אני כנראה עושה את הדבר הנכון".

"אתם אומרים "שנאה לדת", באמת שנאה לדת? הרי היהדות והלכה זה המתנות הכי גדולות שקיבלנו מהקב"ה - הבעיה זה העטיפות. הם אלה שמכערות את מה שקורה פה", הוסיף השר כהנא.

כהנא תקף את העסקנות החרדית ואמר: "עוד ועוד מנגנונים, עוד ועוד עסקנים - הם אלה שמרחיקים את העם מהיהדות. עם ישראל רוצה להתקרב ליהדות, אבל עם ישראל בורח מהעטיפות שהיא עטופה בה יותר מדי שנים".

"מה שאני מזהה מצידכם (חברי הכנסת החרדים - י.כ) זו שנאה יוקדת בחינם. 8 פעמים שנאה, בשתיים וחצי שורות" על הצעת אי אמון", תקף שר הדתות.

מתן כהנא שר הדתות מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד