י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עימות במליאה

חה"כ פינדרוס: "עדיף התבוללות מגיור ע"י רבני ערים" • צפו

לאחר שאמר שיהיה גאה עם בנו יתחתן עם גיורת צה"ל, שר הדתות מתן כהנא עלה לדוכן המליאה, והתייחס לגיור על ידי רבנים ערים שהוא מקדם: "האם עדיף להמשיך לגרום להתבוללות נוראית" | חה"כ פינדרוס מ'יהדות התורה': "עדיף התבוללות!"

חה"כ פינדרוס: "עדיף התבוללות מגיור ע"י רבני ערים" • צפו
פינדרוס בתמונה אופיינית מהמליאה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

כמו ברוב הזמן האחרון, גם היום (שני) התפתח דיון סוער בין הח"כים החרדים לשר הדתות מתן כהנא, כשהפעם חבר הכנסת יצחק פינדרוס מ'יהדות התורה' התפרץ לדבריו ואמר כי עדיפה התבוללות מגיור ע"י רבני ערים.

"עכשיו אני שואל אתכם מה עדיף", שאל כהנא במליאה בעיקר את חברי הכנסת החרדיים. "האם עדיף להמשיך לטמון את הראש בחול, ולגרום להתבוללות נוראית, או עדיף להחזיר עטרה ליושנה, ולאפשר לרבני ערים לגייר על פי ההלכה ולמנוע את כל ההתבוללות הזאת", אמר שר הדתות מ'ימינה'.

חבר הכנסת יצחק פינדרוס מ'יהדות התורה' התפרץ לדבריו של כהנא, וטען: "עדיף התבוללות! עדיף התבוללות", שר הדתות השיב לו: "מה שאתה חושב על הגיורים של צה"ל ושל הרבנות כבר שמענו. בסדר, הבנו".

קודם לכן אמר כהנא במליאה: "בשבועיים האחרונים אני מטרה למתקפות ארסיות בנושאי דת ומדינה. הפכתי להיות האויב של היהדות. אפילו זכיתי למאמר מערכת של 'יתד נאמן'. אם זכיתי לזה, אני כנראה עושה את הדבר הנכון".

יצחק פינדרוס מליאת הכנסת מתן כהנא התבוללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד