כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בוועדה תהו

מרגיז: שכר מופרז לשני כותבי הנאומים של בנט

נחשף: ראש הממשלה בנט שכר שני כותבי נאומים שעלות שכר כל אחד מהם מוערכת בכארבעים וחמישה אלף ש"ח בחודש. חברי הוועדה התעניינו מדוע רה"מ זקוק לשני כותבים

מרגיז: שכר מופרז לשני כותבי הנאומים של בנט
נפתלי בנט צילום: תומר נויברג, פלאש 90

נאה דורש נאה מקיים: כשבנט ולפיד יחד עם חברי הממשלה הנוכחית איישו את ספסלי האופוזיציה, הם הרבו להטיח ביקורת כלפי הממשלה הרחבה מדי של נתניהו. היום, כשהם מאיישים בעצמם את שולחן הממשלה, בזבוז הכספים נמשך במלא המרץ, עם סיבוב התפטרויות במסגרת החוק הנורבגי ומשרד ראש ממשלה חליפי מנופח ומיותר, אם כי זה פחות בא לידי ביטוי בתקשורת הכללית.

‏אמוץ שפירא חושף היום (שני) ברשת ב' כי ראש הממשלה נפתלי בנט שכר שני כותבי נאומים, חן קוטס בר ורני רביב. השניים מגיעים עם תג מחיר חריג ומוגזם של 45.000 ש"ח כל אחד עד לסוף 2021.

התעריפים: על כתיבת נאום באורך של עד 500 מילה, התעריף של קוטס הוא 1,400 שקלים, ושל רביב 1,404 שקלים.

חברי הוועדה שדנה באישור הכותבים שאלו מדוע דרושים שני כותבים ומה תהא החלוקה ביניהם. "לצורך פניות ומענה מהיר" נאמר להם. עוד נמסר: "ככל הנראה בכוונת ראש הממשלה וצוותו להשתמש בשירות זה בצורה רחבה יותר מאשר בעבר. גם משרד ראש הממשלה בעבר וגם משכן הנשיא כיום מחזיקים מספר כותבי נאומים לצורך ביצוע התפקיד".

העיתונאי שרון עידן התייחס בחשבון הטוויטר שלו לחשיפת הסכומים הנאים של כותבי ראש הממשלה החדש וכתב: "מדובר בשכר של 45.000 ש"ח לחודש לכל אחד, בקיצור: 90.000 ש"ח בחודש על כותבי נאומים בלבד. הוועדה שדנה באישור הכותבים לא הבינה מדוע דרוש שני כותבים .

נפתלי בנט קואליציה נאומים כותב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד