י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צביעותה של התקשורת

הח"כ תקף: "מישהו העלה על דעתו לעשות סגר על בנימינה?"

חבר הכנסת ישראל אייכלר תקף הערב במליאת הכנסת את צביעות התקשורת | "מישהו העלה על דעתו לעשות סגר על בנימינה?" תהה אייכלר בזעם, והוסיף: "מישהו היה מעז להגיד עליהם שהם מפיצי מחלה? לציבור החרדי קראו מפיצי מחלה" • צפו בדבריו

הח"כ תקף: "מישהו העלה על דעתו לעשות סגר על בנימינה?"
חסימת כבישים לקראת סגר צילום: תומר נויברג, פלאש 90

במהלך השנה וחצי האחרונות הפך הציבור החרדי לבשר התותחים של תסכול ההמונים, תוך הפניית השנאה אל עבר המגזר החרדי, ותיוגו כמפיץ מחלות. חבר הכנסת ישראל אייכלר תקף הערב (שני) במליאת הכנסת את צביעות התקשורת.

"מישהו העלה על דעתו לעשות סגר על בנימינה?" תהה אייכלר בזעם, והוסיף: "מישהו היה מעז להגיד עליהם שהם מפיצי מחלה? לציבור החרדי קראו מפיצי מחלה".

אייכלר הוסיף והזכיר את הקריקטורה של עיתון 'הארץ' בשבוע שעבר: "רוב כלי התקשורת ניהלו מסע הסתה אנטישמי. אחד העיתונים צייר קריקטורה של דרעי גפני וליצמן אומרים 'בואו נעשה טיש'".

כזכור, בשבועות האחרונים אנו עדים לעלייה בתחלואה בארץ, עלייה שמקורה בפרצת הבדיקות בנתב"ג, בתחילה דווח כי 45 ילדים אובחנו כמאומתים לנגיף הקורונה, במסגרת מבצע דיגום נרחב שנערך בעיר בנימינה.

מדובר היה בהתפרצות קורונה שהתגלתה במבצע דיגום שנערך אחרי שילד אחד אובחן כמאומת לנגיף בבית הספר כרמים בבנימינה. לאור חשיפה, בהקבצות גיל שונות בבית הספר, נבדקו עוד תלמידים, ונמצאו 9 מאומתים נוספים - כולם למעט אחד, חולים עם תסמינים. הדיגומים הורחבו בבתי ספר נוספים ונמצאו עוד 35 מאומתים מבי"ס כרמים ובי"ס אמירים. המקרים החדשים נמצאים בחקירה של לשכת הבריאות בחדרה. מקור ההתפרצות עדיין בבדיקה, אולם קיים קשר למשפחה שחזרה לאחרונה מחו"ל.

בימים שלאחר מכן הלכו ההתפרצויות והתפתחו בבית שאן מודיעין והסביבה ובעוד ערים, כשהתקשורת כאמור שותקת בצביעות קשה.

קורונה תקשורת צביעות ישראל אייכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד