י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סוער במליאה

הח"כ הטיח בלפיד: "מושחת, שקרן וצבוע" · צפו

חבר הכנסת יואב קיש מ'הליכוד' עלה הערב לתקוף את יו"ר 'יש עתיד' ראש הממשלה החליפי לפיד, כשהזכיר לו איך התנגד לתפקיד אותו הוא ממלא: "איך יש לך אל החוצפה לשבת על הכיסא הזה?!" | בנוסף תקף את ממשלת השינוי: "אתם צבועים!" · צפו בסערה שהתחוללה במליאת הכנסת

הח"כ הטיח בלפיד: "מושחת, שקרן וצבוע" · צפו
יאיר לפיד צילום: עמית שאבי, לע"מ

בין הדיונים שצפויים להימשך עד שעות הלילה המאוחרות, עלה הערב (שני) חבר הכנסת יואב קיש מ'הליכוד' אל דוכן המליאה ותקף את ממשלת השינוי ואת ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד. דבריו עוררו סערה.

"אתם צבועים! אנחנו לא סופרים אתכם", פתח קיש באומרו לחברי הממשלה. "אנחנו לא צריכים ממכם אישור מה אנחנו נצביע ומה לא נצביע. אנחנו לא צריכים ממכם שום אישור! אנחנו נילחם בכם".

לאחר מכן פנה לשר החוץ ואמר לו: "ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, אתה יצאת נגד החוק הנורבגי. עליתי להסתכל לפה, כדי להסתכל לראש הממשלה החליפי בעיניים, ולהגיד לו בצורה הכי ברורה - אתה צבוע, אתה מושחת, אתה שקרן".

"מה שאתה אמרת על החוק הנורבגי, אתה עכשיו מעביר פי שתים! אז ככה היית באופוזיציה, אז אל תצפה שאנחנו לא צריכים את האישור שלך", הוסיף קיש.

הוא המשיך: "ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, אתה יצאת נגד המושג הזה ראש הממשלה החליפי! אתה קראת לזה מושחת, אתה קראת לזה דיל בין גנבים - איך יש לך את החוצפה לשבת פה על הכיסא הזה?!".

"אתה האימא של המושחתים! אתה המצאת את המילה שקרן! אתה צבוע! אנחנו לא נקבל ממך מוסר!", תקף סגן שר הבריאות לשעבר.

יואב קיש יאיר לפיד ראש ממשלה חליפי החוק הנורבגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד