י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"רואים בך כתובת"

למרות החרם: ראשי רשויות חרדים נפגשו עם שקד

מעל לשבועיים לאחר השבעת ממשלת השינוי, הערב נועדו ראשי הרשויות ביהודה ושומרון עם שרת הפנים - בניהם, ראש העיר ביתר עלית, למרות הבקשה של ראשי המפלגות החרדיות להחרים | שקד: "בממשלה הנוכחית תידרש יצירתיות רבה"

למרות החרם: ראשי רשויות חרדים נפגשו עם שקד
שקד בפגישה עם ראשי הרשויות צילום: באדיבות המצלם

ברקע הניסיונות של האופוזיציה הימנית להפיל את הממשלה, הערב (שני) שני ראשי רשויות חרדים נפגשו עם שרת הפנים איילת שקד, למרות הדרישה של ראשי המפלגות החרדיות להחרים.

בפגישה, שנערכה בירושלים, השתתפו עשרות ראשי רשויות ביהודה ושומרון, ובתוכם ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין וראש מועצת הר אדר, חיים מנדל שקד, למרות הליכתה לממשלת השינוי והבקשה להחרים אותה.

בפגישה עצמה, ראשי המועצות ביהודה ושומרון הציגו בפניה את העניינים העומדים על הפרק בכל הנוגע לעבודת הרשויות באזור, והעלו נושאים חשובים העומדים לפתחה של השרה שקד כשרת הפנים.

אחד הנושאים המרכזיים שעלו בפגישה, הוא דרישת המתנחלים לכינוס ועדת התכנון העליונה, שאותה הם כבר קוראים לכנס תקופה, ואישור התכניות לאחר חצי שנה שלא התבצע קידום תכניות ביהודה ושומרון.

"יש לנו מחוייבות גדולה להתיישבות ביש"ע", אמרה שקד. "משרד הפנים בראשותי הוא הבית שלכם. הקשבתי קשב רב לבעיות שעומדות בפני ראשי ההתיישבות וצוות המשרד ואני כאן כדי להילחם ולפעול עבורכם".

"בממשלה הנוכחית תידרש יצירתיות רבה, אך אני מתחייבת בפניכם שנעשה כל מאמץ לפתור את הסוגיות המורכבות ולפתח את ההתיישבות", הוסיפה.

יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני אמר לשרה שקד בפגישה: "אני סומך עליכם ומקווה מאוד שזו תהיה ממשלה טובה להתיישבות. אני מאחל לך ולכל צוות המשרד בהצלחה ואנחנו רואים בך כתובת טובה מאוד בממשלה".

"עלו בפגישה נושאים רבים וחשובים לפיתוח וקידום ההתיישבות הישראלית ביהודה, שומרון ובקעת הירדן, בעיקר נושא אישורי הבנייה, ואני מקווה שזה ייפתר במהרה למען עתיד האזור", סיכם.

איילת שקד מאיר רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד