י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
באומץ ובנחישות

קידוש השם: אלמנת השליח נבחרה כאשת השבוע בעיתון היוקרתי

העיתון הגרמני היוקרתי Rundblick Niedersachsen (רונדבליק) כיבד את שטערנא וולף, שלוחת חב"ד בהנובר, גרמניה, בתואר "אשת השבוע" של מדינת ססקוניה תחתית, וכיבד אותה על חוסנה יוצא הדופן, האומץ וההישג שלה כשלוחת הרבי בהנובר

קידוש השם: אלמנת השליח נבחרה כאשת השבוע בעיתון היוקרתי
הרב וולף ז"ל צילום: באדיבות המצלם

שטערנא וולף שבעלה הרב בנימין וולף ז''ל, נפטר בשנה שעברה לאחר מחלה קצרה, עוררה השראה בעולם היהודי בהחלטתה הנחרצת להישאר בהנובר להמשיך את שליחות בעלה שאותה היא החלה 15 שנה קודם לכן עם בעלה.

העיתון רונדבליק כיבד את שטערנא וולף בתואר "אשת השבוע של סקסוניה התחתונה" משום שהיא ממשיכה באומץ ובנחישות בעבודתו המסורה של בעלה - ומכיוון שהיא משמשת האישה היחידה העומדת בראש מרכז חב"ד לבדה.

שטערנא וולף מורה במקצועה, עם שמונה ילדים שאיבדה את בעלה לפני שנה, שנפטר לאחר מחלה קשה נכנסה לתפקידו - ובעתיד תעמוד בראש מרכז חב"ד בהנובר ציין העיתון.

העיתון ציין גם כי היא ממשיכה במרכז שנפתח לאחרונה "בית בנימין", מרכז חב"ד על שם בעלה. היא למדה בישראל וקיבלה תואר בחינוך, אחר כך עבדה חמש שנים כמורה באודסה (אוקראינה) והגיעה לבירת סקסוניה התחתונה בשנת 2005. כיום היא האישה היחידה בעולם שמנהלת מרכז חב"ד בעצמה".

היא אמרה שהיא אסירת תודה על הזכייה, ואמרה שהיא יכולה להרגיש שבעלה ממשיך לחיות עם מרכז חב"ד, דבר שמסב לה אושר.

כזכור באפריל שנה שעברה הלך לעולמו שליח חב"ד בהנובר שבגרמניה, הרב בנימין וולף - כשהוא בן 43 בלבד. הרב וולף זכה להצלחה עצומה בעיר שליחותו ובמהלך השנים זכה לחולל מהפכה של ממש בחיים היהודיים בעירו. פטירתו היא אבידה גדולה לקהילה ולמשפחת השלוחים העולמית. הוא הותיר אחריו 8 יתומים, הורים ואחים.

אלמנה בנימין וולף שליח חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד