כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"הישגים בקנה מידה לאומי"

צל"ש ליחידה הסודית על פעילות חריגה ו"יוצאת דופן"

בטקס שהתקיים אתמול בראשות הרמטכ"ל כוכבי, הוענק אות ציון לשבח ליחידה מיוחדת באגף המודיעין, על פעילות מיוחדת שביצעו חייליה | הרמטכ"ל: "הפעולות והמשימות להן נדרשת היחידה דורשות הפגנת אומץ, נחישות, תעוזה וחדשנות"

צל"ש ליחידה הסודית על פעילות חריגה ו"יוצאת דופן"
אגף המודיעין, אילוסטרציה צילום: דובר צה"ל

ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, העניק אתמול (שני) אות ציון לשבח ליחידה חסויה באגף המודיעין, על פעילות יוצאת דופן ופורצת גבולות שביצעה. בצה"ל מציינים כי במהלך הפעילות היחידה הפגינה "תעוזה, חדשנות וחתירה למגע".

בעצם הפעולה, הובילו החיילים להישגים חשובים עבור צה"ל ותרמו לביטחון המדינה. בהמשך הטקס הוענק ציון לשבח אישי לסא"ל מ', אשר פיקד על פעילות זו, על תפקודו יוצא הדופן.


צילום: דובר צה"ל

"הפעולות והמשימות להן נדרשת היחידה דורשות הפגנת אומץ, נחישות, תעוזה וחדשנות - בפעילות הזו הפגנתם את כל הערכים האלה בדיוק ובצורה יוצאת דופן", אמר בטקס הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי.

הוא הוסיף כי "מדינת ישראל הוקמה בזכות אנשים נחושים שעשו דברים בלתי אפשריים, אנשים כמוכם, כמוהם, גם לכם יש מקום בהיסטוריה של העם הזה, בהבאת הישגים בקנה מידה לאומי שתורמים לביטחון המדינה".

ראש אגף המודיעין, אלוף תמיר הימן אמר: "בכל פעם שאני פוגש את עבודתכם אתם מפגינים מקצועיות, ירידה לפרטים הקטנים ביותר וחתירה למצוינות. פעילות זו שלכם תרמה לביטחון המדינה, וחיזקה את חוסנו של צה"ל. גאה בכם ומצדיע לכם על פועלכם".

ציון לשבח אגף המודיעין צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד