י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בזה הם מתעסקים

נגמרו הבעיות: שרת התחבורה מבטיחה לטפל בנושא המזגן ברכבת

הוויכוח האלמותי בין הגברים לנשים בשאלת רמת הקור שיפיק המזגן חוזר לכותרות, ובעוד בכל בית נסגר הדיון בין יושביו, במרחבים הציבוריים העניינים יגעים יותר | שרת התחבורה הבטיחה: "אני על זה" | ח"כ ינון אזולאי מש"ס ביקש את עזרתה בוויסות הטמפרטורה גם במליאת הכנסת

נגמרו הבעיות: שרת התחבורה מבטיחה לטפל בנושא המזגן ברכבת
נסיעה ברכבת בעידן הקורונה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ימי הקיץ החמים הציפו שוב את הוויכוח האלמותי בין הגברים לנשים בשאלת רמת הקור שיפיק המזגן, ובעוד בכל בית נסגר הדיון בין יושביו, במרחבים הציבוריים העניינים יגעים יותר. כחלק ממשלת השינוי החליטה שרת התחבורה להתגייס לנושא.

בסרטון שפרסמה השרה מרב מיכאלי היא פונה אל צופיה ומבהירה: "גם לי קר ברכבת, האמת שקר לי במזגן תמיד" התלוננה מיכאלי, והודתה כי ישנו שוני בין גברים לנשים: "ככה זה, לבנות יותר קר מאשר לבנים".

"אני אבדוק את זה, אני אבדוק אם אפשר לסדר את המזגן ברכב ככה שלבנות לא יהיה קר אבל לבנים לא יהיה חם" הוסיפה מיכאלי במענה לתלונה שהגיעה אליה מאשה שקר לה ברכבת, "אני על זה" הבטיחה מיכאלי.

במהלך הפיליבסטר שנערך אמש במליאת הכנסת הצטרף חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס לקריאה לטיפול במזגנים, עת ביקש לוודא מי השר שנוכח בדיון, והתברר לו כי השרה מיכאלי היא בתפקיד, ביקש אזולאי משרת התחבורה שתדאג לסדר לטובת הגברים את המזגן במליאת הכנסת.

מזגן מרב מיכאלי גברים ונשים קיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד