י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"אין בסיס לטענה"

חילוקי דעות בממשלה: בנט מגיב לשרה ביטון

בביקור במתחם חיסונים יחד עם בכירי מערכת הבריאות, ראש הממשלה התייחס ברמיזות לציטוט של שרת החינוך, לפיה מגדילים בכוונה את מספר הבדיקות: כי "אין בסיס לטענה שמנפחים את הנתונים" | עוד הוסיף: "מדינת ישראל נמצאת במרוץ נגד הזמן"

חילוקי דעות בממשלה: בנט מגיב לשרה ביטון
נפתלי בנט צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

ברקע המשבר בקואליציה סביב חוק האזרחות, היום (שלישי) מתפתח עימות בממשלת השינוי, כשראש הממשלה מותח ביקורת מרומזת על אחת מהשרות.

בתחילת השבוע צוטטה שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון, כשהיא תוקפת את משרד הבריאות, וטוענת כי הוא מגדיל את מספר הבדיקות: "יש גורמים במערכת הבריאות שבכוונה משמרים את ההיסטריה".

"יש גורמים במשרד הבריאות שזורעים בהלה במטרה להאיץ את פרויקט חיסוני הילדים", צוטטה שאשא-ביטון ב'חדשות 12'. "הם מנפחים את מספר הבדיקות והנתונים מזנקים".

היום, ראש הממשלה נפתלי בנט ביקר במתחם החיסונים יחד עם בכירי מערכת הבריאות, ותקף במרומז את שאשא-ביטון: "אין בסיס לטענה שמנפחים את הנתונים".

בתוך כך, בנט התייחס גם למבצע החיסונים שממשיך ברחבי הארץ: "מדינת ישראל נמצאת במרוץ נגד הזמן מכיוון שיש לנו מלאי חיסון לכולם - אבל לחיסונים עומד לפוג התוקף בסוף יולי, לכן יש לנו עשרה ימים כדי להספיק לעשות את החיסון הראשון"

'אנחנו רוצים להגיע ל-30 אלף חיסונים ביום כדי שנעמוד במשימה. זה שאפתני אבל זה אפשרי. אין בעיית מלאי, אבל יש להם תוקף", הוסיף.

נפתלי בנט יפעת שאשא ביטון חיסון לקורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד