ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בתום מאמצי החייאה

אסון: נפטר הילד החרדי שאיבד את הכרתו

צוותי הרפואה בבית החולים קפלן נאלצו לקבוע את מותו של בן ה-3 שנמצא על ידי הוריו כשהוא ללא הכרה | הילד החרדי פונה תוך כדי פעולות החייאה, לאחר שבימים האחרונים חש ברע והתקשה בנשימתו

אסון: נפטר הילד החרדי שאיבד את הכרתו
חדר ניתוח טיפול נמרץ. אילוסטרציה צילום: unsplash

בתום ניסיונות להציל את חייו, נאלצו הרופאים בבית החולים קפלן ברחובות לקבוע את מותו של הילד החרדי שנמצא ללא הכרה בביתו בעיר. הבוקר הוא פונה לבית החולים לאחר שנמצא על ידי הוריו כשהוא ללא הכרה.

כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות רפואיות בניסיון להציל את חייו ובהמשך הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה. זמן קצר לאחר מכן, נקבע מותו בבית החולים.

מהמרכז הרפואי קפלן נמסר כי צוותי הרפואה "פעוט כבן שלוש הובהל הבוקר על ידי מד"א במצב אנוש תוך כדי החייאה למרכז הרפואי", עדכנו בבית החולים, "צוות מלר"ד ילדים וטיפול נמרץ ילדים ביצעו מאמצי החייאה מרובים אך ללא הועיל ולצערנו נאלצו לקבוע את מותו".

לפי בני המשפחה, הילד חש ברע במהלך הימים האחרונים וסבל ממצוקה נשימתית. יחד עם זאת, בבדיקה עלה כי הוא אינו נדבק בנגיף הקורונה. הסיבה להידרדרות הפתאומית במצבו טרם התבררה.

"כשהגענו למקום נתקלנו בילד ללא דופק ונשימה לאחר שלדברי בני המשפחה איבד את הכרתו מסיבה שאינה ברורה בשלב זה", אומר אבירן ששון חובש באיחוד הצלה שביצע בילד פעולות החייאה. "בסיוע חובשים נוספים", מוסיף אבירן, "ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר אנוש תוך המשך פעולות החייאה".

 

פטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד