ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

שידור חי: טקס חניכת 150 אופנועים חדשים לאיחוד הצלה

היום בירושלים: ד"ר מרים אדלסון תחנוך 150 אופנועי אמבולנס חדשים של איחוד הצלה • שידור חי כאן באתר בחדרי חרדים החל מהשעה 17:30 • האירוע סגור למוזמנים בלבד וניתן יהיה לצפות בו אך ורק בשידור החי

שידור חי: טקס חניכת 150 אופנועים חדשים לאיחוד הצלה
חניכת אופנועים צילום: יחיאל גורפיין

האופנועים החדשים ישתייכו ליחידת האופנולנסים ע"ש ד"ר מרים ושלדון ג. אדלסון באיחוד הצלה. נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר: 150 האופנועים ישמשו את אנשי רפואה שלנו בכל הארץ ויחזקו את מערך הצלת החיים בישראל.

היום (שלישי), בשעה 17:30 בכיכר ספרא בירושלים יתקיים טקס החנוכה של יחידת האופנולנסים ע"ש "ד"ר מרים ושלדון ג. אדלסון" באיחוד הצלה. יחידת האופנועים החדשה מונה 150 אופנועי אמבולנס חדשים שיכנסו לפעילות באיחוד הצלה בסיום האירוע. האירוע יתקיים במעמד הד"ר מרים אדלסון שתשיק את 150 אופנועי האמבולנס החדשים והנהלת איחוד הצלה. האופנועים החדשים כבר הוצבו הבוקר בכיכר רחבת עיריית ירושלים בצורת מנורת שבעת הקנים. עם סיום הטקס יצאו 150 האופנועים לרכיבה בשיירה סמוך לחומות העיר העתיקה במיצג לכבוד תושבי הבירה.

נשיא ומייסד איחוד הצלה, אלי ביר, אמר כי "האירוע מתקיים לכבודם של מגיני ישראל ד"ר מרים ושלדון אדלסון. יחידת אופנועי האמבולנס החדשה שמונה 150 אופנועים שישמשו את אנשי רפואה שלנו בכל הארץ – לרבות בגליל ובנגב וביהודה ושומרון - תחזק את מערך הצלת החיים בישראל. כך נוכל לתת מענה מהיר לחולים ופצועים כבר בדקות הראשונות עוד לפני הגעת אמבולנס למקום ולהציל חיים".

הצטרפו לשידור החי>>>

ד"ר מרים אדלסון אמרה "אני מבינה את הקסם של הרכיבה על אופנוע. ברור שעבורכם ובעבור כולנו הוא לא רק נחוץ אלא הכרחי. בידיים שלכם הרכבים הדו-גלגליים האלה יעבדו לטובת הכלל, למען הטוב האולטימטיבי והמצווה הגדולה ביותר, הצלת חיים". עוד הוסיפה ד"ר אדלסון: 'כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו'. עם המשפט הפשוט הזה חכמינו מימי קדם סיכמו את היהדות מכל הזמנים. זוהי תובנה ששותפות לה הדתות הגדולות האחרות שגם להם יש נציגים בקרב חברי ומתנדבי איחוד הצלה."

עוד אמרה: "כשאמרו לנו שהצלת נפש זה הצלת עולם ומלואו כבר למעשה ציוו חכמינו שכאשר אדם מצוי בסכנת חיים עלינו לפעול כאילו העולם מצוי בסכנה. חובה עלינו לפעול מהר. זוהי הברכה שלי אליכם".

אופנועים איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד