כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
התפשטות התחלואה

מדאיג: 4 ערים חילוניות - אדומות; 4 ערים כתומות וצהובות

במשרד הבריאות עדכנו הבוקר כי הערים כפר סבא, כוכב יאיר צופים ובנימינה הפכו להיות אדומות. והערים מודיעין והרצליה הוגדרו ככתומות, לצד רמלה ופרדס חנה שהפכו לצהובות | אמש תקף חבר הכנסת ישראל אייכלר במליאת הכנסת את צביעות התקשורת. "מישהו העלה על דעתו לעשות סגר על בנימינה?"

מדאיג: 4 ערים חילוניות - אדומות; 4 ערים כתומות וצהובות
מתחם בדיקות קורונה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

במהלך השנה וחצי האחרונות הפך הציבור החרדי לבשר התותחים של תסכול ההמונים, תוך הפניית השנאה אל עבר המגזר החרדי, ותיוגו כמפיץ מחלות. הבוקר (שלישי) דיווחו במשרד הבריאות כי הערים החילוניות הן אלו שהופכות לאדומות בימים אלו בזו אחר זו.

במשרד הבריאות עדכנו הבוקר כי הערים כפר סבא, כוכב יאיר צופים ובנימינה הפכו להיות אדומות. והערים מודיעין והרצליה הוגדרו ככתומות, לצד רמלה ופרדס חנה שהפכו לצהובות.

אמש תקף חבר הכנסת ישראל אייכלר במליאת הכנסת את צביעות התקשורת. "מישהו העלה על דעתו לעשות סגר על בנימינה?" תהה אייכלר בזעם, והוסיף: "מישהו היה מעז להגיד עליהם שהם מפיצי מחלה? לציבור החרדי קראו מפיצי מחלה".

אייכלר הוסיף והזכיר את הקריקטורה של עיתון 'הארץ' בשבוע שעבר: "רוב כלי התקשורת ניהלו מסע הסתה אנטישמי. אחד העיתונים צייר קריקטורה של דרעי גפני וליצמן אומרים 'בואו נעשה טיש'".

בתוך כך, הבוקר דווחו במשרד הבריאות כי 283 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ ל-841,319. על פי הנתונים, במהלך היממה האחרונה בוצעו 67,926 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עומד על 1,537 חולים, ומספר המונשמים עומד כעת על 14 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 21 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים בחסדי שמיים לא עלה ועומד על 6,429.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל עלה ל-0.4%. בתוך כך, מאז החל מבצע החיסונים בישראל, עד כה התחסנו לנגיף הקורונה 5,566,179 בני אדם. מתוכם, 5,163,037 בני אדם התחסנו במנה השנייה.
קורונה משרד הבריאות צביעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד