י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאחר לילה של פיליבסטר

"עוף מכאן": נציגי האופוזיציה עזבו במחאה את דיוני הוועדה המסדרת

בתוך כך בקואליציה ממשיכים ברמיסת האופוזיציה שגורמת להם לכאב ראש חריג במיוחד. ולאחר ליל פילבסטר שנגמר לאחר ברכות השחר של ח"כ פינדרוס במליאת הכנסת, המשיכו חברי הכנסת לדיונים השונים בוועדות. השיא התרחש בוועדה המסדרת שם זעם ח"כ טופורובסקי וצעק לחברי האופוזיציה שהוצאו: "עוף מכאן"

"עוף מכאן": נציגי האופוזיציה עזבו במחאה את דיוני הוועדה המסדרת
אשר מוצא מהוועדה המסדרת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

עם היוודע תוצאות הבחירות, והצלחת מימוש המנדט שקיבל לידיו יאיר לפיד, הבטיחו בליכוד אופוזיציה לוחמנית שתגרום להפלת הממשלה. "זה יקרה מהר יותר ממה שאתם חושבים", הבהיר נתניהו, שאף הבטיח ומקיים להוות דוגמא אישית לחבר אופוזיציה לוחמני.

בתוך כך בקואליציה ממשיכים ברמיסת האופוזיציה שגורמת להם לכאב ראש חריג במיוחד. ולאחר ליל פילבסטר שנגמר לאחר ברכות השחר של ח"כ פינדרוס במליאת הכנסת, המשיכו חברי הכנסת לדיונים השונים בוועדות. גם בשעה זו ממשיכים חברי האופוזיציה להתיש את הקואליציה בוועדה המסדרת, ובוועדת הכספים המקבילה מגישים הח"כים אלפי הסתייגויות בזה אחר זה.

בוועדה המסדרת הלכו הטונים והחריפו, אחת הפקידות התפרצה אל עבר ממלא מקום יו"ר הוועדה המסדרת ח"כ בועז טופורובסקי וצעקה "אי אפשר ככה", בתגובה תקף אמסלם את הכוונה שלה לשלוט עליהם. ובמהלך הדיון הסוער סילק טופורובסקי את חברי הכנסת דוד אמסלם, דוד ביטן, אורית סטרוק ויעקב אשר. כאות מחאה על התנהגותו של טופורובסקי, הוביל ח"כ ניר ברקת מהלך בו יצאו כלל חברי הכנסת מהאופוזיציה מהדיון תוך קריאות מחאה וצעקות.

אמסלם קרא לטופורובסקי "בריון ואלים, אתה פח אשפה, אתה צריך אשפוז, אתה בושה לכנסת" חברו לאופוזיציה ח"כ מאיר פרוש הוסיף והחרה אחריו: "תפסיק עם ההשתוללות שלך – בועז בוז בושה". טופורובסקי הגיב: "צא החוצה, עוף מכאן".

"מי שיבזה את הכנסת, לא יישב בדיונים שאני מנהל. חבריי בליכוד – נבחרתם לייצג ציבור, לא להפוך את הכנסת לביב שופכין מילולי. אני בעד ויכוח, אבל לא אאפשר ביזוי" הוסיף טופורובסקי.

מהומה אופוזיציה קואליציה יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד