י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בכפוף לאישור הממשלה

מונתה מנכ"לית למשרד לשיתוף פעולה אזורי

השר עיסאווי פריג, החליט היום למנות את רוני אֵלון (Elon) למנכ"לית המשרד לשיתוף פעולה אזורי | פריג': "אני שמח על נכונותה של רוני לקבל עליה את התפקיד ובטוח שתצליח להוביל יחד איתי את המשרד להישגים בכל הקשור לחיבור הכלכלי"

מונתה מנכ"לית למשרד לשיתוף פעולה אזורי
עיסאווי פריג' צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג, החליט היום (שלישי) למנות את רוני אֵלון (Elon) למנכ"לית המשרד. אֵלון היא בעלת תואר ראשון בתכנית פכ"מ (כלכלה, מדע והמדינה ופילוסופיה) של האוניברסיטה העברית אותו סיימה בהצטיינות, ונמצאת במהלך לימודיה לתואר שני בלימודי המזרח התיכון בן זמננו במסגרת התוכנית לבכירים של אוניברסיטת תל אביב.

בין השנים 2014-2020 שימשה אֵלון כמנהלת מערך התוכן והאסטרטגיה בבית הנשיא, הממונה בין היתר על פיתוח ויישום תכנית הדגל של נשיא המדינה, "תקווה ישראלית", על מערך הכתיבה והמחקר וכן על הקמה ופיתוח של מרכז המבקרים בבית הנשיא.

במסגרת תפקידה, הייתה אֵלון אחראית על גיבוש היעדים האסטרטגיים של נשיא המדינה, על תרגומם לתוכניות עבודה מקיפות המתבצעות בשותפויות רחבות עם משרדי הממשלה, המגזר הפרטי והשלישי, וכן על מינוף וניהול התקציבים הנדרשים לביצוען בפועל. בעבודתה כמנהלת מערך התוכן והאסטרטגיה של נשיא המדינה, ניהלה אֵלון כ-30 עובדים ומינפה תקציב של עשרות מלש"ח לתוכניות העבודה שבניהולה.

קודם לכן שימשה אֵלון כיועצת תוכן וכותבת נאומים ראשית בלשכת יו"ר הכנסת. המינוי אושר על ידי נציבות שירות המדינה ויובא ביום ראשון לאישור הממשלה.

השר עיסאווי פריג' אמר עם פרסום אישור המינוי: "רוני אֵלון מביאה איתה למשרד לשיתוף פעולה אזורי ניסיון חשוב מאין כמוהו בהקמתו של מערך יעדים אסטרטגיים והוצאתם אל הפועל. ניסיון שמהווה יתרון גדול במשרד לשיתוף פעולה אזורי אשר עומד בפני שינויים אסטרטגיים גדולים בהיקפי הפעולה שלו ובפרויקטים עליהם הוא מופקד".

עוד הוסיף: "אני שמח על נכונותה של רוני לקבל עליה את התפקיד ובטוח שתצליח להוביל יחד איתי את המשרד להישגים בכל הקשור לחיבור הכלכלי, התרבותי והחברתי של ישראל עם המרחב בו היא נמצאת".

 

עיסאווי פריג' שיתוף פעולה מינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד