י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נבזיות שלא תחצה

מגל תהה למה בתו של ריבלין טסה איתו ומי שילם, חבריו תקפו

ינון מגל התייחס לנסיעתו של נשיא המדינה לארצות הברית, אליו התלוותה ביתו ענת לצד פמליית הנשיא | "מישהו בתקשורת שאל למה? מה היא עושה שם? מי מימן את הנסיעה שלה? או שאנחנו בפינת הפרגון? אבל באקסטרלארג'" תהה מגל וחטף מהגולשים

מגל תהה למה בתו של ריבלין טסה איתו ומי שילם, חבריו תקפו
רובי ריבלין צילום: פלאש 90

נשיא המדינה היוצא, רובי ריבלין עורך בימים אלו ביקור פרידה מיהודי ארצות הברית, וזאת במסגרת ביקורו עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שהזמינו לבית הלבן, לרגל סיום כהונתו. אל ריבלין התלוותה פמליה מכובדת כראוי לנשיא מדינת ישראל, אחת מהנוכחות בבית הלבן צדה את עינו של העיתונאי ינון מגל.

מדובר בבתו של ריבלין, ענת, שאף קיבלה יחס מיוחד מנשיא ארצות הברית שהודה לה על סיועה הרב לאביה הנשיא, "הבת של ריבלין התלוותה לביקור המאוד חשוב שלו בוושינגטון (יומיים לפני שהוא מסיים את התפקיד) מישהו בתקשורת שאל למה? מה היא עושה שם? מי מימן את הנסיעה שלה? או שאנחנו בפינת הפרגון? אבל באקסטרלארג'" תהה ינון מגל.

חבריו למקצוע תקפו אותו בחריפות, שותפו לשידור בן כספית הגיב: "כן, תתפלא, שאלו וקיבלו תשובות בלי שיימינג בטוויטר: הנשיא בן 82, עם קוצב לב ועוד כמה בעיות, זקוק לסיוע קרוב מהבת שלו, הנושאת בכל עלויות הנסיעה. אבל מה אני מתקטנן, נזכר שבזמנו בערוץ 20 הכפשתם את רעיית הנשיא בזמן מסע הלוויה שלה, אז הכל יחסי בחיים".

העיתונאי עקיבא נוביק תקף הוא: "ראובן ריבלין הוא גם אדם בן 82, שזקוק לעזרה אישית מהבת שלו בגלל גילו ומצבו הבריאותי (דברים שבעבר נחמה עשתה). אין גבול נבזיות שלא תחצה ינון ידידי?".

לצד עיתונאים רבים ונוספים שתקפו אותו, גולשים רבים הבהירו למגל כי הפעם הוא ירד נמוך, מידי נמוך.

ינון מגל רובי ריבלין עיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד