כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"גורמים נזק לימין"

'הליכוד' ממשיך במדיניות השיימינג לח"כים הנעדרים

"בניגוד להנחיה המפורשת שאין לעשות קיזוזים, יולי אדלשטיין התקזז עם יאיר לפיד ואבי דיכטר התקזז עם בני גנץ. קרן ברק כלל לא הגיעה ופטין מולא נעדר זו הפעם השנייה ברציפות." | בליכוד ממשיכים במדיניות השיימינג

'הליכוד' ממשיך במדיניות השיימינג לח"כים הנעדרים
בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג, פלאש 90

במפלגת הליכוד מסכמים לילה של פיליבסטר שנמשך 15 שעות, כשהדיון שהחל בשעה 16:00 ביום שני הסתיים הבוקר (שלישי) לאחר השעה 07:00. במפלגה ממשיכים לנהל שיימינג נגד אלה שפרשו לשינה.

במהלך כל הלילה הקואליציה ניצחה את המכשולים וצלחה את כל ההצבעות שעברו בזה אחר זה, אך באופוזיציה עדיין מרוצים מהפיליבסטר ומתכוונים להמשיך אותו גם בדיונים הקרובים.

הערב ממשיכים בליכוד במדיניות השיימינג נגד חברי הכנסת שהתקזזו או לא השתתפו בפיליבסטר הלילי על דעת עצמם, בהם חברי הכנסת אדלשטיין, דיכטר, קרן ברק ופטין מולא.

"לצערנו", פרסמו בעמוד הפייסבוק הרשמי של ׳הליכוד׳, "בעוד שאמש הייתה התייצבות מלאה של כל חברי הליכוד בהצבעות בכנסת במאבקנו נגד ממשלת השמאל המסוכנת, היום כמה חברי כנסת עשו דין לעצמם".

במפלגה ציינו כי "בניגוד להנחיה המפורשת שאין לעשות קיזוזים, יולי אדלשטיין התקזז עם יאיר לפיד ואבי דיכטר התקזז עם בני גנץ. קרן ברק כלל לא הגיעה ופטין מולא נעדר זו הפעם השנייה ברציפות".

בהודעה האשימו את חברי הכנסת שגרמו נזק לימין, "תודה לרוב המוחלט של חברי הכנסת שנמצאים בכנסת מסביב לשעון ונאבקים בממשלת השמאל המסוכנת", מסרו ותקפו, "אי אפשר לקבל את ההתנהגות של אלה שעושים דין לעצמם וגורמים נזק עצום למאמץ המשותף של מחנה הימין".

מפלגת הליכוד שיימינג פוליטי קיזוזים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד